شناسهٔ خبر: 16278178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده کرمانشاه در مجلس:

مجمع نمایندگان استان به صورت جدی پیگیر مطالبات مردم کرمانشاه است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان به صورت جدی پیگیر مطالبات و خواسته های به حق مردم شریف استان برای پیدا کردن وضعیت رفاهی و معیشتی بهتری است.

صاحب‌خبر -

سید قاسم جاسمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در پنج سال گذشته دو سفر مهم از سوی مقامات ارشد کشور به کرمانشاه انجام شده که اولین آن در سال 90 سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب بود و دومی هم چند ماه گذشته صورت گرفت که رییس جمهوری و هیات دولت به استان آمدند.
وی افزود: در سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه مصوبات بسیار ارزشمندی را شاهد بودیم اما پس از گذشت پنج سال هنوز بخشی از آن ها اجرایی نشده که انتظار می رود تا پایان دولت آقای روحانی این کار مهم صورت گیرد.
جاسمی گفت: سفر دوم نیز مربوط به حضور آقای روحانی و هیات دولت بود که در این سفر نیز مصوبات خوبی را شاهد بودیم که انتظار می رود دولت به همه وعده های خود عمل کرده و شاهد اجرای آن ها باشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: تبدیل منطقه ویژه قصرشیرین به منطقه آزاد، بهره برداری از راه آهن غرب تا پایان امسال و تعیین تکلیف پتروشیمی اسلام آبادغرب و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان از دیگر مطالبات جدی مردم کرمانشاه است.
وی یادآور شد: یکی دیگر از خواسته های مردم استان خارج شدن پالایشگاه آناهیتا از رکود است که در حال تبدیل شدن به آثار باستانی است، پروژه ای که به نظر می رسد برای تحرک دوباره آن نیازمند دستور مستقیم رییس جمهوری است.
جاسمی خاطرنشان کرد: یکسری پروژه های نیمه تمام نیز در استان وجود دارد که از دولت یازدهم انتظار می رود برای تحول در استان کرمانشاه نگاهی ویژه به آن ها داشته و اعتبار لازم برای عملیاتی نمودن آن ها را تامین کند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما