شناسهٔ خبر: 16256417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر همایش خبر داد:

ارسال ۱۰۲ مقاله به همایش بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در تبریز

تبریز – دبیر همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی (ره) از ارسال ۱۰۲ مقاله به دبیرخانه این همایش و پذیرش بیش از ۶۰ مورد از این آثار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم شاهدی ظهر یکشنبه در نشست خبری دبیر همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی (ره) گفت: این همایش ملی در دو بخش بزرگداشت علامه طباطبائی و ارائه مقالات توسط اساتید حوزه و دانشگاه ۱۹ و ۲۰ آبان در تبریز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت ۱۹ آبان در مصلی اعظم تبریز و بخش ارائه مقالات نیز ۲۰ آبان در دانشگاه صنعتی سهند برگزار خواهد شد، افزود: در مجموع ۱۰۲ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده که از این تعداد ۲۷ مورد مقاله علمی و پژوهشی، ۱۸ مقاله علمی و ترویجی و ۱۷ مقاله علمی و تخصصی نیز به شکل پوستر ارائه خواهند شد و ۴۰ مورد نیز عموماً به دلیل رعایت نشدن حق مؤلف (کپی رایت) و احراز نشدن اصالت پذیرفته نشده اهند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سهند در ادامه با اشاره به اینکه این مقالات از ۴۲ دانشگاه کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده و تنها هفت مورد از این مقالات مربوط به آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: دانشگاه های تهران و قم بیشترین سهم را از مقالات ارسالی به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در این همایش ملی مهمانان و سخنرانانی از جمله آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقبه در استان و جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، دکتر غلامحسن دینانی استاد دانشگاه تهران، دکتر گلشنی استاد دانشگاه تبریز و دکتر احمد احمدی از شاگردان آیت الله طباطبائی و استاد تمام دانشگاه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام شاهدی در پایان تصریح کرد: همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی(ره) حائز درجه علمی و پژوهشی بوده و امیدواریم این همایش فتح البابی برای برگزاری مراسمی از این دست برای مفاخر علمی و دینی آذربایان باشد همان گونه که پیشنهاد برگزاری همایش در سطح بین المللی نیز داده شده و هماهنگی ها و تعاملاتی نیز برای استفاده از ظرفیت های دانشگاه تبریز به عنوان ستاد سه علامه و بستر اصلی این دست برنامه ها در آینده صورت گرفته است.

نظر شما