شناسهٔ خبر: 16223918 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نخستین روز نمایشگاه مطبوعات پایان یافت

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 این رویداد فرهنگی - رسانه ای ساعت 14 روز جمعه آغاز به کار کرد و مورد استقبال بسیار خوب مردم و اصحاب رسانه قرار گرفت.
به گزارش انتخاب، به رغم این استقبال، بسیاری از غرفه ها همچنان آماده نبوده و مسوولان برخی غرفه های دیگر نیز مشغول غرفه آرایی بودند.

با این حال مسوولان نمایشگاه با هدف آماده سازی کامل غرفه ها برای روز افتتاحیه، امروز زودتر از وقت تعیین شده، نمایشگاه را تعطیل کردند. 
امسال برخلاف سال گذشته هیچ رسانه و روزنامه مهمی با نمایشگاه مطبوعات قهر نکرده و رسانه هایی مانند خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و دانشجو و روزنامه کیهان که سال گذشته در نمایشگاه حضور نداشتند، امسال با غرفه های بزرگ و برنامه های جدی با شور و حرارت در آن حضور یافته اند. 

خبرگزاری‌هایی نظیر ایرنا، ایسنا و مهر نیز همانند سال گذشته در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای امام خمینی(ره) شرکت دارند و تلاش می‌کنند با برنامه های نو و معرفی بهتر خدمات و برنامه های خود، ارتباط با مخاطبان را تقویت سازند. 
طراحی غرفه های زیبا و متنوع به نمایشگاه امسال جلوه خاصی بخشیده و وجود اینترنت وای فای بر جذابیت های آن افزوده است. 

برگزاری چندین نمایشگاه عکس از جمله نمایشگاه مشترک خبرگزاری‌های ایرنا و یونهاپ کره جنوبی و نیز نمایشگاه آثار منتخب عکاسان مطبوعات از دیگر ویژگی ها و جلوه های دیدنی نمایشگاه مطبوعات امسال است که در شبستان مصلا تا جمعه هفته آینده پذیرای مردم، مسوولان و همه دست اندرکاران و علاقه مندان به دنیای خبر و رسانه خواهد بود.
بخش های دیگری نظیر مطبوعات خارجی، شبکه های اجتماعی و برگزاری نشست های تخصصی در زمینه روزنامه نگاری و رسانه نیز در نمایشگاه امسال مطبوعات گنجانده شده است.

مطبوعات استانی و محلی نیز در کنار نشریات تخصصی و عمومی حضوری پررنگ و دیدنی در نمایشگاه امسال دارند. 
بیست ودومین دوره نمایشگاه مطبوعات صبح فردا در حالی توسط رییس جمهوری افتتاح می شود که سیدرضا صالحی امیری او را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراهی می‌کند. 

صالحی امیری روز سه ‌شنبه گذشته با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی سکان این وزارتخانه مهم فرهنگی را بر عهده گرفت و افتتاح نمایشگاه مطبوعات مهمترین برنامه عمومی او در این سمت خواهد بود.

بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها فردا(شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و رئیس بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) بطور رسمی افتتاح می شود.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حدود 900 رسانه و در بیش از 620 غرفه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای است.
«شفافیت، صداقت» شعار این دوره از نمایشگاه مطبوعات انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما