شناسهٔ خبر: 16127404 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

وعده دیدار انتحاری سعودی با 72 حوری!

از عبدالله المحیسنی مفتی سعودی تروریست های تکفیری منتشر شده است که در آن به یک بمبگذاری انتحاری سعودی، وعده دیدار با حوری‌های بهشتی می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، عبدالله المحیسنی دراین ویدیو به مادر یکی از بمبگذاران انتحاری سعودی در شهر حلب - پیش از منفجر کردن خودش- تبریک می گوید.
عبدالله المحیسنی مفتی تکفیری سعودی در این فایل تصویری "ام عبدالرحمن" مادر "بتار الجزروای" بمبگذار انتحاری سعودی از اهالی منطقه البریده عربستان را خطاب قرار می دهد و عملیات انتحاری فرزندش را به وی تبریک می گوید.
بتار الجزروای مجری عملیات انتحاری در کارخانه کارتن سازی در شهر حلب است. المحسینی خطاب به مادرش گفت: "بهت تبریگ می گم. این دلاور انشاء الله امشب در بهشت با یک حوری زیبارو عروسی خواهد کرد".
این گفته های المحیسنی با واکنش و تمسخر فعالان و کاربران در شبکه های اجتماعی روبرو شد، و آنها مخالفت خود را با اقدامات المحیسنی در شستشوی مغزی جوانان و اعزام آنها برای اجرای عملیات انتحاری در سوریه اعلام کردند.
مشهور است که المحیسنی برای تشویق عناصر مسلح به نبرد و منفجر کردن خود در جبهه های نبرد روی مسئله حوری ها تمرکز کرده است. او پیشتر عناصر مسلح را به نبرد و به زعم خود "شهادت" برای دیدار با 72 حوری در بهشت دعوت کرده بود. المحیسنی مدعی شده بود که هر حوری "اگر آب دهان خود را در دریا بریزد، شیرین می شود".
یکی از کاربران در شبکه توییتر با تمسخر نوشت: "المحیسنی خودش نمی خواهد به بهشت برود، و یک احمق را می فرستد، و از حلب به مادرش و همسرش در بریده تبریک می گوید و مدعی می شود که حوری ها، منتظر فرزندش هستند".
یک کاربر دیگر نیز نوشت: المحیسنی سعودی تبار، سرکرده شرعی انتحاریهای عرب و غیر عرب، و مورد حمایت آمریکا است.

نظر شما