شناسهٔ خبر: 16071734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان از توانمندی مفاخر و نخبگان خراسان جنوبی استفاده کنند

R41348/P1357

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مسئولان از ظرفیت و توانمندی مفاخر و نخبگان خراسان جنوبی در راستای توسعه استان استفاده کنند گفت: فعالیتها و تلاشهای بشردوستانه‌ پروفسور بلالی‌مود باعث مطرح شدن خراسان جنوبی در سطح کشور و بین‌الملل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در مراسم نکوداشت مقام علمی پروفسور مهدی بلالی‌مود پدر علم سم‌شناسی ایران به جایگاه علمی وی اشاره کرد و اظهار داشت: پروفسور بلالی‌مود علم و اخلاق را در هم آمیخت و می‌توان گفت ایشان آمیزه‌ای از علم و اخلاق است.

استاندار خراسان جنوبی به ویژگیهای والای اخلاقی پروفسور بلالی اشاره کرد و افزود: پروفسور بلالی در کنار جایگاه علمی، دارای سجایا و ویژگیهای اخلاقی است که موجب شده همواره در قلب انسانها جای داشته باشد.

وی با بیان اینکه بلالی نام ایران را در دنیا پرآوازه کرد، گفت: فعالیتهای ایشان در زمینه کمک به انسانها و تلاشهای بشردوستانه‌شان موجب افتخار تمامی انسانهای آزاده است.

پرویزی وجود چهره‌هایی همچون بلالی‌مود را موجب افتخار استان و کشور دانست و افزود: این انسانهای والامقام موجب معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان یک استان علمی و دانشگاهی در سطح کشور و حتی در سطح بین‌الملل می‌شوند.

مقام عالی دولت در استان خرسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی چهره‌های زیادی در حوزه های علمی تربیت کرده و به جامعه تحویل داده است گفت: مسئولان ذی‌ربط برنامه‌ریزی کنند تا در قالبهای زمانی مشخص و در طول سال از این افراد به نحو مطلوب و مناسب قدردانی شود.

وی با بیان اینکه علم بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد، گفت: در حال حاضر هستند کسانی که از حیث علمی به درجات بالایی رسیده‌اند اما از آنجا که به اصول اخلاقی و رعایت حقوق انسانها پایبند نیستند از علم و دانش خود برای کشتن انسانهای بی‌گناه و به خاک و خون کشیدن کودکان استفاده می‌کنند.

پرویزی با قدردانی از تلاشها و خدمات پروفسور بلالی مود گفت: مسئولان باید از ظرفیت و توانمندی این عزیزان به نحو مناسب در راستای توسعه استان استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما