شناسهٔ خبر: 16071721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین:

ایجاد 26 هزار شغل در قزوین تحول عظیمی ایجاد می‌کند

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: ساماندهی اقتصاد کشور و رونق کسب و کار برترین مأموریت مدیران کشور است و در این میان ایجاد 26 هزار شغل و رونق یک‌هزار واحد صنعتی در استان قزوین تحول عظیمی ایجاد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تسهیل و رونق اقتصادی استان قزوین که امشب در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد با بیان اینکه چند نشست در این زمینه تاکنون برگزار شده است، اظهار داشت: ساماندهی اقتصاد کشور و رونق کسب و کار برترین مأموریت مدیران کشور است.

وی ادامه داد: ایجاد 26 هزار شغل و رونق یک‌هزار واحد صنعتی در استان قزوین تحول بزرگی ایجاد می‌کند که همکاری همه‌جانبه تمام دستگاه‌های متولی به ویژه مسؤولان بانک‌ها را می‌طلبد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: سهم هر شهرستان در حوزه اشتغال و رونق واحدهای صنعتی مجدداً ابلاغ شده است و بنا شده است اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گزارش‌های هفتگی از تعهد واحدهایی که از طریق سیستم بانکی دریافت تسهیلات داشته‌اند، ارائه دهند.

حبیبی در ادامه افزود: کمیته‌ای با حضور نماینده اداره‌کل کار، رفاه و تعاون اجتماعی، اداره‌کل صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و با محوریت نماینده فرماندار تشکیل می‌شود که وظیفه بازدید و راستی‌آزمایی از واحدهای اقتصادی هر شهرستان را به عهده دارند.

این مسؤول تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کمیته امداد امام خمینی و سازمان بسیج دانش‌آموزی با تعیین سهم هر شهرستان مشخص می‌شود و امیدواریم با کار جدی و پرتلاش شاهد رونق اقتصادی در استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/77027/ن20/

نظر شما