شناسهٔ خبر: 16071653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی استقلال خوزستان:

استقلال خوزستان دغدغه مالی دارد/مشکلات رفع نشود می روم

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و امیدوار هستم این مشکلات برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط مسابقه اظهار داشت: تیم ما بازی دشواری مقابل ذوب‌آهن پیش‌رو دارد زیرا این تیم، از کیفیت بالایی برخوردار است و تلاش ما آن است که در این مسابقه امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به شرایط استقلال خوزستان پس از آسیایی شدن این تیم ادامه داد: به هر حال، تیم ما حریفان سختی در مسابقات لیگ برتر دارد و آنها کیفیت بسیاری دارند اما هدف نخست ما در این مسابقه، ارائه فوتبال مناسبی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه تیم ما در طول فصل مشکلات بسیاری را به چشم دید، گفت: به هر حال ما هنوز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم اما تلاش ما آن است که با رفع این مشکلات، با پیروزی از مسابقه خارج شویم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ما در فصل جدید، باید شگفتی‌ساز شوند، درباره شایعات جدایی‌اش از این تیم تصریح کرد: به هر حال، من بعد از مشکلات مختلف، از مسئولان خواستم که مشکلات تیم را مد نظر قرار دهند اما به آنها اعلام کردم در صورت عدم رفع مشکلات، از تیم جدا می‌شوم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که با رفع مشکلات، دیگر دغدغه مالی در تیم وجود نداشته باشد تا بتوانیم با خیال آسوده بازی کنیم.

وی درباره محرومیت تماشاگران استقلال خوزستان در ۳ بازی پیاپی اضافه کرد: متأسفانه این اتفاقات به دلیل ناهماهنگی‌های مختلف صورت گرفته اما در نهایت تماشاگران محروم شدند و امیدوار هستم که مسئولان در این زمینه تجدید نظر کنند.

نظر شما