شناسهٔ خبر: 16055576 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طی بارندگی‌های پاییزی

محورهای قزوین قربانگاه جان رانندگان شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: با آغاز بارش‌های پاییزی طی روز گذشته محورهای این استان قربانگاه رانندگان شد.

صاحب‌خبر -

حکمت‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمار حوادث اتفاق افتاده طی یک تا 2 روز گذشته در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: در ساعت 15 و 20 دقیقه سوم آبان ماه جاری یک دستگاه خودروی پراید در 15 کیلومتری اتوبان تاکستان به سمت قزوین اتفاق افتاد که این حادثه 4 مصدوم را به همراه داشته است.

وی افزود: در این حادثه نیروهای امدادی پایگاه نرجه به محل حادثه اعزام شده و یکی از مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین بیان کرد: در روز گذشته هم اتفاقی مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک تریلی در نزدیک عوارضی شماره 2 این استان روی داد که موجب مصدومیت 2 نفر شد و مدارای این مصدوم توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر پایگاه محمدیه صورت گرفت.

هاشمی عنوان کرد: در ساعت 5 و 55 دقیقه بامداد در 20 کیلومتری محور قزوین به سمت رشت طی بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه نیسان با پراید برخورد کرده که یک نفر در این حادثه مصدوم شد.

وی اضافه کرد: مصدوم حادثه‌‌دیده توسط نجاتگران پایگاه کوهین هلال‌احمر نجات یافت و از سوی نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/77018/چ20

نظر شما