شناسهٔ خبر: 16050422 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه چمران خبر داد:

راه‌اندازی مرکز مطالعات و کتابخانه پدافند غیرعامل

نمایندگی خوزستان

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از راه‌اندازی مرکز مطالعات و کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم حاجی‌دولو در نشستی که به‌ منظور افتتاح مرکز مطالعات و کتابخانه پدافند غیرعامل در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همکاری مشترک با دستگاه‌های اجرایی استان در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی از برنامه‌های مهم دانشگاه است.

وی افزود: در این راستا با همکاری مرکز پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، مرکز مطالعات و کتابخانه پدافند غیرعامل در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز راه‌اندازی می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری هفته پدافند غیرعامل، عنوان کرد: همچنین مقررشد با همکاری‌ دستگاه‌های اجرایی، مانور تخلیه اضطراری در یکی از بخش‌های دانشگاه به مناسبت این هفته اجرا شود.

همچنین در این نشست دکتر مصطفی محمدی ده‌چشمه مدیر بهره‌برداری، توسعه فضاها و امور خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی مرکز مطالعات و کتابخانه پدافند غیرعامل فعال کردن کتابخانه‌ تخصصی این حوزه در دانشگاه است.

وی درباره برگزاری مانور تخلیه اضطراری گفت: در جلسات برگزارشده با مدیران حوزه پدافند غیرعامل استانداری خوزستان بر آمادگی پیش از بروز سوانح و حوادث در دانشگاه تأکید و مقرر شد که در این زمینه همکاری‌های لازم انجام شود و ازجمله این همکاری‌ها برگزاری مانور تخلیه اضطراری در یکی از بخش‌های دانشگاه است.

انتهای پیام

نظر شما