شناسهٔ خبر: 16044351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم بابل در مجلس:

پروژه های شهرستان بابل معطل و مغفول مانده است

بابل - نماینده مردم بابل در مجلس از کم توجهی، مغفول ماندن و معطلی طرح های عمرانی شهرستان بابل انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه به آن شد.

صاحب‌خبر -

حسین نیاز آذری در گفتگو با خبرنگار مهر از عدم تعامل استاندار مازندران با نمایندگان مجلس انتقاد و از رویه خلاف مبانی دولت در آستانه ترمیم کابینه ابراز تأسف کرد و افزود: هرچه تلاش می‌کنیم در راستای منافع مردم به دولت کمک کنیم اما استاندار مازندران با دخالت و ایجاد تنش در حوزه انتخابیه مسیر خدمت به مردم را با چالش مواجه می‌سازد و این رویه خلاف مواضع دولت و رئیس‌جمهور است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از پیگیری‌های مربوط به طرح‌های عمرانی حوزه انتخابیه در استانداری معطل‌مانده و متأسفانه دست استاندار در توجه به بابل می‌لرزد.

وی اظهار داشت: به جهت تأمین منافع مردم و همکاری با دولت در فرصت‌های مختلف استاندار را حمایت کردیم اما استاندار نسبت به مردم بابل وحتی زادگاه خود کم‌لطفی می‌کند و مطالبه اهالی جنوب بابل را برای برخورداری از یک پل کاهنده ترافیک که مدت‌هاست آسایش مردم را سلب کرده بی‌جواب گذاشته است.

نماینده بابل گفت: وزرای دولت و معاونین رئیس‌جمهور با نگاهی کاملاً مثبت مکاتبات و درخواست‌های مردمی نمایندگان را در اسرع وقت بررسی و پیگیری می‌کنند اما انگار استاندار مازندران خارج از روال دولت عمل می‌کند.

نیاز آذری با اشاره به اهمیت منافع مردم گفت: نمی‌توانم در برابر بی‌توجهی استاندار مازندران به سرنوشت شهرستان بزرگ بابل سکوت کنم و علیرغم همه تذکرات، برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، شهرستان بابل را نادیده می‌گیرند.

 حسین نیاز آذری با اعلام اینکه شهرستان بابل در مدیریت کنونی مظلوم و مغفول واقع‌شده از وزیر کشور خواست شخصاً مشکلات این شهرستان را رسیدگی کند.

نماینده بابل مدیریت سیاسی استان را خارج از قاعده تدبیر و امید خواند و از تصمیمات احساسی در امور سیاسی استان مازندران به‌شدت انتقاد کرد و افزود: ظاهراً بابلی بودن جرم است و مدیران بابلی استان یک‌به‌یک ذبح می‌شوند و عنان امور از دست استاندار خارج‌شده و معلوم نیست چه کسی برای استان و شهرستان بابل تصمیم می‌گیرد و شاید برای زمین زدن بابل عمدی در استان وجود دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما