شناسهٔ خبر: 16044326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای بخش رودهن خبر داد

برگزاری چهارمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد بخش رودهن

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای بخش رودهن گفت: چهارمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: چهارمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد با حضور گسترده مردم مؤمن، انقلابی و شهیدپرور بخش رودهن برگزار می‌شود.

وی افزود: خدا را شاکریم که توانستیم نسبت به برگزاری یادواره‌های شهدای بخش رودهن برنامه‌ریزی داشته باشیم و همه یادواره‌های شهدای این بخش در یک برنامه از پیش تعیین‌شده و مشخص و در زمان معین خود برگزار می‌شود.

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای بخش رودهن ادامه داد: برای سال 95  در حدود 15 یادواره با عناوین مختلف شهری، روستایی، ارگانی، دانش‌آموزی و ... برنامه‌ریزی‌شده و اولین جلسه برگزارشده بخش رودهن در ابتدای سال 95، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدا بود  و خوشحالیم که توانستیم سال 95 را با نام شهدا و امام شهدا آغاز کنیم.

طاهرخانی افزود: به لطف خداوند متعال و نگاه ویژه شهدای گران‌قدر، چهارمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد در شامگاه چهارشنبه پنجم آبان ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا به میزبانی روستای وسکاره برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سخنران ویژه این مراسم سردار زنگنه معاون هماهنگی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران است، ضمن اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و همچنین مداحی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای بخش رودهن از همه مردم مؤمن، انقلابی و شهیدپرور بخش رودهن دعوت کرد تا در این مراسم معنوی که به میزبانی شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/67032/ب

نظر شما