شناسهٔ خبر: 16042847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انهدام ۴۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان

استان‌ها > همدان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در طی سالجاری ۴۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و بیش از ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، در استان کشف و ضبط شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ هادی قزوینه‌، که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان سخن می گفت با اشاره اقدامات مبارزه با مواد مخدر در نیمه نخست سالجاری خاطرنشان کرد: سه هزار و 115 کیلوگرم انواع مواد مخدر و یک تن و 85 کیلوگرم مواد پیش‎ساز مواد مخدر صنعتی شیشه از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به افزایش 14 درصدی کشف مواد مخدر نیز گفت: امسال یک‎هزار و 98 معتاد متجاهر جمع‌آوری و 5 هزار و 304 قاچاقچی خرده‎فروش دستگیر شدند که میزان دستگیری‌ها 25 درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به انهدام 49 باند تهیه و توزیع مواد مخدر تصریح کرد: در این مدت 145 هزار و 475 عدد قرص متادون و روانگردان کشف و جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: 5 هزار و 959 عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است و همچنین 385 مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده و 256 طرح کنترل محور مواصلاتی اجرا شد.

قزوینه با اشاره به توقیف 102 دستگاه خودرو و 34 موتورسیکلت در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر گفت: 69 نقطه آلوده به مواد مخدر و 160 مکان مخروبه در سطح استان شناسایی شده است.

 

46

برچسب‌ها:

نظر شما