شناسهٔ خبر: 16029871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دربی سوم فوتبال تبریز

جدال سرخابی‌های تبریزی برای کسب 3 امتیاز

تیم‌های سرخابی فوتبال تبریز برای کسب سه امتیاز بازی به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است.

گسترش‌فولاد تبریز تا دو هفته پیش در انتهای جدول قرار داشت، اما پیروزی برابر تیم پدیده مشهد و تساوی در قم مقابل صبا این تیم را 9 امتیازی کرده و آبی‌پوشان تبریزی را  تا رده دهم جدول رده‌بندی صعود کرد.

آبی‌پوشان تبریزی در ادامه روند موفقیت‌های هفته‌های اخیر به دنبال کسب سه امتیاز برابر تراکتورسازی هستند تا خود را به نیمه اول جدول برسانند.

شاگردان فراز کمالوند در این بازی از شرایط میزبانی برابر تراکتورسازی بهره‌مند هستند، امتیازی که در سال‌های گذشته در این بازی کمتر برای گسترش‌‌‌فولاد تبریز در نظر گرفته می‌شد.

اما تراکتورسازی با اندیشه‌های متفاوت به استقبال دربی فوتبال تبریز می‌روند.

شاگردان قلعه نویی که امسال دو بار صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کرده‌اند، با دو تساوی متوالی خود صدر جدول را از دست دادند.

شاید تساوی تراکتورسازی در کرج برابر سایپا نتیجه بدی برای این تیم محسوب نشود، اما توقف در خانه برابر فولاد خوزستان و از دست دادن دو امتیاز حساس، سبب شد که این تیم همچنان در رده دوم قرار گیرد.

تراکتورسازی در صورت پیروزی برابر تیم گسترش‌فولاد و توقف احتمالی پرسپولیس برابر نفت آبادان می‌تواند به صدر جدول بازگردد. عمر صدرنشینی تراکتورسازان در هفته دهم حتی اگر فراتر از 24 ساعت نرود، به سبب زیاد نشدن فاصله امتیازات این تیم با رقیب اصلی اش در صدر جدول می تواند باز هم برای تیم تبریزی موفقیت محسوب شود.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با گسترش‌فولاد ساعت 14 و 45 دقیقه روز پنج شنبه 6 آبان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60017/ق20

نظر شما