شناسهٔ خبر: 16017264 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید گنبد: خانواده شهدای منا به شایعات توجه نکنند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبد کاووس از مردم بویژه خانواده جان باختگان فاجعه منا خواست که به پیام های غیر واقعی در فضای مجازی و شایعات مبنی بر زنده بودن برخی عزیزانشان که بیش از یک سال از عروج مظلومانه آنان در سرزمین وحی می گذرد، توجه نکنند.

صاحب‌خبر -

احمد بای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهتر است خانواده های جان باختگان فاجعه منا اخبار واقعی را تنها از متولیان مربوطه در سازمان های حج و زیارت و بنیاد شهید و امور ایثارگران جویا شوند.
طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر زنده بودن برخی حاجیان استان گلستان در فضای مجازی منتشر و به دنبال آن بین مردم دهان به دهان شده است.
وی افزود: شایعات و پیام هایی مبنی بر زنده بودن برخی حاجیان گلستانی که مظلومانه در فاجعه منا شهید شدند داغ خانواده های آنان را بیشتر کرده و بعضا باعث سوء استفاده هایی از این عزیزان می شود.
در همین پیوند رضا درگاهی مدیر حج و زیارت استان گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر زنده بودن برخی حاجیان که در فاجعه منا جان باخته یا مفقود شدند؛ به هیچ وجه صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نیست.
استان گلستان سال گذشته و در حادثه غمبار منا که حاصل بی تدبیری آل سعود بود 49 حاجی خود را از دست داد که بجز یک نفر بقیه اهل سنت بودند و از این تعداد 31 نفر حاجیان زن و مرد اهل شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس در شرق این استان بودند.

/3039/1860 /6203
خبرنگار : علی لکزانوری انتشار: کرمانی

نظر شما