شناسهٔ خبر: 15962540 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات مراسم نخستین سالگرد شهادت «مصطفی صدرزاده»

R1013186/P1013197

اولین سالگرد شهید مدافع حرم، «مصطفی صدرزاده » که سال گذشته همزمان با شب عاشورای حسینی در دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم به شهادت رسیده بود، برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم«مصطفی صدرزاده» دوشنبه 3 آبان ماه 95 در شهریار برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 19 با حضور خانواده شهید، استاندار، فرماندار و شهردار شهریار و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «موسی سالمی» امام جمعه شهریار و مداحی مداحان عبدالرضا هلالی، روح الله بهمنی و محمد حسین حدادیان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام واقع در شهریار، کُهنز، بوستان پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

در این مراسم دختر شهید صدرزاده، دل نوشته‌ای در رثای پدر شهیدش به صورت دکلمه‌ای قرائت می‌کند.

شهید مدافع حرم«مصطفی صدرزاده» متولد سال 1365 دانشجوی ترم آخر رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بود که برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم به سوریه رفت و با نام جهادی «سید ابراهیم» فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر مقتدر فاطمیون شد. شهید صدرزاده به‌مدت دو سال و نیم در درگیری‌های علیه تروریست‌های تکفیری حضور داشت و طی این مدت هشت بار مجروح شده بود. که در شب عاشورای حسینی سال گذشته در عملیات محرم و در حومه شهر «حلب» سوریه به شهادت رسید. از این شهید والامقام دو فرزند به نام‌های فاطمه 8 ساله و محمد علی 19 ماهه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما