شناسهٔ خبر: 15956724 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پذیرش 88 مقاله برای ارائه در هشتمین همایش ملی جمعیت شناسی ایران

یزد - ایرنا - دبیر علمی هشتمین همایش انجمن جمعیت شناسی ایران از پذیرش 88 مقاله برای ارایه در این همایش که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (پنجم و ششم آبان) به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس عسکری ندوشن روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال اعلام فراخوان برگزاری همایش در اسفندماه 1394، در محورهای پنجگانه همایش، 230 چکیده مقاله در بازه زمانی تعیین شده از سوی نویسندگان به دبیرخانه این همایش ارسال شد.
وی ادامه داد: پس از ارزیابی چکیده مقاله های دریافتی در نشستهای کمیته علمی همایش 88 مقاله برای ارائه در همایش مورد پذیرش قرار گرفت؛ از این تعداد، 26 مقاله به صورت سخنرانی در نشست های تخصصی همایش ارائه می شود و 62 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه یزد گفت: برگزاری این همایش فرصت مناسبی را برای بهره‏ برداری بهینه از ظرفیت‏ های علمی موجود کشور در راستای تحلیل ابعاد گوناگون محورهای مرتبط با نیروی کار و چالش پراهمیت اشتغال و بیکاری در ایران فراهم کرده است.
عسکری خاطر نشان کرد: جزئیات بیشتر درباره برگزاری هشتمین همایش ملی جمعیت شناسی، از طریق وب سایت http://pai8yazd.ir و کانال تلگرام https://telegram.me/pai8yazd در دسترس است.
به گزارش ایرنا، این همایش روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (پنجم و ششم آبان) با موضوع تحولات جمعیت، نیروی انسانی و اشتغال در ایران به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.
محورهای این همایش شامل ابعاد جمعیت‏ شناختی نیروی انسانی و اشتغال، ابعاد اقتصادی و اجتماعی اشتغال، داده ‏ها و شاخص‏های نیروی انسانی و اشتغال، آموزش و اشتغال؛ چالش‏ها و پیامدها و اشتغال زنان است.
علاوه بر محورهای یادشده، برگزاری میزگردی با عنوان سیاست‏ های اشتغال و موانع اشتغالزایی؛ ملی و منطقه ‏‏ای در دستور کار همایش قرار گرفته است.
7532/6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@

انتهای پیام /*

نظر شما