شناسهٔ خبر: 15954050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حسینی:

مقاومت بهترین راه رسیدن به پیروزی و هدف است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه سیرجان گفت: ما مسلمان هستیم و بر اساس دستورات دینی عمل می‌کنیم که بر این اساس سیاست ما برگرفته از قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) است، ائمه ما مقاومت و مبارزه با ظلم را ترسیم کردند و مقاومت را بهترین راه رسیدن به پیروزی و هدف نشان دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان گفت: دولتمردان آمریکا از ایران خواسته‌اند برای رفع کامل تحریم‌ها دست از حمایت سوریه و حزب‌الله و مقاومت بردارد و این در حالی است که آمریکا همچنان بدعهد و حامی تروریسم و تشکیل‌دهنده و پشتیبان گروه‌های تروریستی از جمله داعش است.
وی افزود: لذا بر اساس آیه 120 سوره آل عمران تنها راه برای پیروزی مقاومت است تا دشمن نتواند هیچ آسیبی برساند.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: ما مسلمان هستیم و بر اساس دستورات دینی عمل می‌کنیم که بر این اساس سیاست ما برگرفته از قرآن کریم و پیامبر اسلام است که ائمه ما مقاومت و مبازره با ظلم را ترسیم کردند و مقاومت را بهترین راه رسیدن به پیروزی و هدف نشان دادند.
حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش استعفاهای اخیر برخی وزرای کابینه دولت را بیشتر شبیه بازی‌های سیاسی دانست و عنوان کرد: باید به‌فکر رفع مشکلات مردم بود و استعفاها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند که هماهنگی و همکاری برای تلاش بیشتر در مسیر نظام اسلامی و کسب اقتدار و عزت بیشتر و روزافزون نظام وظیفه همه مسؤولان است.
وی افزود: از وزیر نفت هم گلایه‌مندیم که در حالی قراردادهای نفتی می‌توانست با شرکت‌های ایرانی بسته شود اما با برخی شرکت‌های فرانسوی این قراردادها بسته شد.
امام جمعه سیرجان به فرمایشات رهبری نظام در مورد سیاست‌های کلی انتخابات اشاره کرد و گفت: ایشان قانون‌گرایی، ارتقای سلامت انتخابات و منابع مالی را مطرح فرمودند که امید است با عمل به دستورات ایشان، انتخاباتی سالم داشته باشم و بداخلاقی‌های انتخاباتی و خرید رای و مسائل مالی و مشکلات حل شود.
حجت‌الاسلام حسینی به جلسه نخبگان و استعدادهای درخشان با رهبری هم اشاره کرد و یادآورشد: بالارفتن جایگاه علمی کشور یک ضرورت است و نباید متوقف شود بلکه باید هر روز ترقی و پیشرفت داشته باشد و به‌گونه‌ای عمل شود که نخبگان مأیوس نشوند.
وی ضمن توجه به حفظ ارزش‌های اسلامی به مبحث نماز و کلمه مالک یوم‌الدین پرداخت و آن را مالک بودن خداوند در همه چیز حتی در روز جزا عنوان کرد.
حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: این مبحث در نماز انسان را به قیامت و حضور در محضر خداوند برای پاسخگویی می‌برد که ما هم لحظه به لحظه مورد حمایت خداوند هستیم و هیچ‌کس چیزی از خود ندارد و هرچه هست از خداوند است.

نظر شما