شناسهٔ خبر: 15944567 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حمله نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به مقر جمعیت الوفاق + تصاویر

ابنا

نیروهای رژیم آل خلیفه با وحشی‌گری و برای ضربه زدن به اعتراضات، بدون هشدار قبلی به همه مقرهای جمعیت اسلامی الوفاق در بحرین حمله و محتویات آن را مصادره کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به مقرهای جمعیت الوفاق، حمله و اموال آن را مصادره کردند.

اقدامات سرکوبگرانه در بحرین علیه مردم این کشور ادامه دارد که آخرین مورد آن حمله به مقر جمعیت الوفاق مخالف نظام و مصادره محتویات آن است.

نیروهای رژیم آل خلیفه با وحشی‌گری و برای ضربه زدن به اعتراضات، بدون هشدار قبلی به همه مقرهای جمعیت اسلامی الوفاق در بحرین حمله و محتویات آن را مصادره کردند. این اقدام دلیل دیگری بر ادامه سرکوب آزادی ها در بحرین به شمار می رود.

نیروهای امنیتی به مقر این جمعیت در منطقه البلاد القدیم در حومه منامه پایتخت بحرین و منطقه المالکیه حمله کردند. این تصمیم رسمی بحرین بعد از آن اتخاذ شد که دادگاه استیناف بیست و دوم سپتامبر گذشته با صدور حکمی، حکم دادگاه مدنی را درباره بستن مقرهای جمعیت الوفاق تایید کرد.

پیش از این نیز حکم دیگری برای انحلال این جمعیت صادر شده بود. ناظران معتقدند این اقدام بحران سیاسی را که ادامه دارد پیچیده می کند.

در چارچوب سیاست ظالمانه آل خلیفه علیه مردم بحرین، ناظران معتقدند این تصمیم مقامات بحرین چند ساعت بعد از آن اتخاذ شد که «شیخ علی الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیلی را بعد از تلاش‌های اخیر مقامات بحرین که آخرین آن موافقت با سفر هیات ورزشی اسرائیلی به بحرین بود، رد کرد.

بعد از یک سری عملیات علیه جمعیت الوفاق و تصمیم انحلال آن و زندانی کردن دبیرکل آن و شماری از رهبران آن، هشدارهایی درباره پیامد ادامه اقدامات مقامات بحرین علیه مردم این کشور مطرح می‌شود.

این درحالی است که مقامات آل خلیفه از حدود چهار ماه پیش به محاصره شدید منطقه الدراز به علت تحصن نامحدود در مقابل خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم ادامه می‌دهند. در این منطقه بیش از سی هزار نفر سکونت دارند.

هزاران نفر از بحرینی‌ها در اعتراض به تصمیم مقامات بحرین به لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم در مقابل خانه این مرجع دینی تجمع کرده‌اند.

.............
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما