شناسهٔ خبر: 15944490 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

میشل عون:

حمایت حریری را با وفای به عهدمان پاسخ خواهیم داد

پس از اعلام حمایت «سعد الحریری» از نامزدی «میشل عون» در انتخابات ریاست جمهوری لبنان، رئیس جریان «التغییر و الاصلاح» این کشور از این موضع رئیس جریان المستقبل تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درپی اعلام حمایت «سعد الحریری»، رئیس جریان «المستقبل» از نامزدی ژنرال «میشل عون»، رئیس جریان «التغییر و الاصلاح» در انتخابات ریاست جمهوری لبنان، عون در پیامی از حریری تشکر کرد.

 

پایگاه خبری «النشره» نوشت: عون پس از پایان سخنرانی حریری با حضور در «بیت الوسط» ضمن تشکر از حریری تصریح کرد: ما عهد بستیم، با هم برای حل بحران ریاستی به لبنان کمک کنیم، به امید آنکه با عمل به عهد خود امنیت و ثبات و رشد و پیشرفت را به کشور باز گردانیم.

 

نامزد حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری لبنان افزود: شاهد سخنرانی حریری و واکنش‌های محافل سیاسی بودم، بدانید با مذاکره همه پیروز میدان هستند و به راه حلی دست خواهیم یافت که به سود لبنان و مردم لبنان است.

 

عون با بیان اینکه در نشست‌هایش با حریری موضوعاتی چون مساوات و برابری همه طوایف، عدم تغییر توافق طائف، توافق درباره نحوه اداره امور کشور و غیره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و درباره آنها توافق حاصل شده، تاکید کرد: لبنان جامعه منحصر به فردی است که طوایف و گروه‌های مختلف را در خود جای داده، اما تلاش می‌کنیم، با حل اختلافات و از بین بردن شکاف‌های سیاسی، وحدت ملی را بار دیگر در این کشور محقق کنیم.

نظر شما