شناسهٔ خبر: 15899326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس برنامه و بودجه استان بوشهر:

۶۷ درصد خانوارهای استان بوشهر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند

R41363/P41362

رئیس برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: در اجرای مرحله نخست طرح سرشماری نفوس و مسکن تاکنون ۶۷ درصد خانوارهای استان بوشهر در این طرح شرکت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

رضا عوض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام اینترنتی هشتمین سرشماری نفوس و مسکن تا ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد، اظهار داشت: دومین مرحله این سرشماری از فردا با مراجعه حضوری مأموران آمارگیر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 65.77 درصد جمعیت استان بوشهر سرشماری شده‌اند، گفت: افزون بر 757 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 152 هزار نفری استان بوشهر تاکنون در سرشماری نفوس مسکن نام نویسی کرده‌اند.

رئیس برنامه و بودجه استان بوشهر با اشاره به اینکه 67 درصد خانوارهای استان بوشهر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند،‌ خاطر‌نشان کرد: از 321 خانوار استان بوشهر تاکنون 216 هزار خانوار آن به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده‌اند.

عوض‌پور با اشاره به اجرای طرح سرشماری خانه به خانه افزود: سرشماری خانه به خانه همزمان با سراسر کشور از فردا با مراجعه آمارگیران به درب  منازل آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌کنندگان در مرحله نخست باید کد رهگیری دریافتی را به ماموران سرشماری تحویل دهند افزود: خانوارهایی که در سامانه سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند باید کدرهگیری 12 رقمی را به آمارگیران ارائه دهند.

رئیس برنامه و بودجه استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان در ثبت نام سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن همکاری مطلوبی کرده‌اند افزود: شهرستان عسلویه با 102 درصد، تنگستان 75.67 درصد‌، کنگان 75.16 درصد و دیلم با 74 درصد بترتیب رتبه‌های اول تا چهارم مشارکت  خانوارها در سرشماری به روش اینترنتی در استان بوشهر به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما