شناسهٔ خبر: 1588102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی شهرداری اردبیل:

فدراسیون جلوی تخلفات در لیگ ۱ را از همان بازی‌های اول بگیرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال لیگ یکی شهرداری اردبیل گفت: برخلاف سال‌های گذشته انتظار داریم فدراسیون و سازمان لیگ از همان بازی‌های اول جلوی تخلفات را در لیگ ۱ بگیرد و اجاره ندهد در نتایج این بازی ها شک و شبه‌ای به‌وجود آید.

صاحب‌خبر -

مهدی دینورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: موضوع دوپینگ و برخی از نارضایتی ها از قضاوت داروان در لیگ 1 سال های گذشته مشکلاتی را بوجود آورد که در سال‌های گذشته مشکلاتی را بوجود آورد که ما امیدواریم  انتخاب داوران و ناظران قوی امسال این مشکلات به حداقل برسد تا تاثیرگذاری این خطاها و اشتباهات را در بازی های آخر و صعود و صقوط تیم ها شاهد نباشیم.

وی شیوع تخلفات در لیگ 1 را ناشی از برخی بی توجهی‌ها از همان بازی های اول بیان کرد و گفت: بنده با هیچ داروی در فوتبال ایران مشکلی ندارم ولی امیدوارم داوران درست قضاوت کنند و از برخی جانبداری و یا خطاهای سحوی پرهیز داشته باشند.

سرمربی شهرداری اردبیل حضور تیم فوتبال شهرداری اردبیل را در لیگ 1 حضور امیدوار کننده برای مردم این استان اعلام کرد و افزود: تیم شهرداری به مرز آمادگی و هماهنگی کامل رسیده  و بازی اول خود را پس فردا در یزد با توان و قدرت مضاعف انجام می‌دهد.

دینورزاده پرداخت 25 درصد قرارداد بازیکنان را با هدف روحیه بخشی به تیم در همین راستا توصیف کرد و گفت: امیدواریم رسانه ها و همه مردم آن سال کمک کنند تا تیم شهرداری اردبیل در بازی‌های خانگی و حتی خارج از خانه نتایج خوب و 3 امتیاز کامل را بگیرد که البته این کار به دلیل حضور تیم های قوی در لیگ 1 آن هم در گروه ما کار چندان راحتی نیست.

وی بیان کرد: بعد از 5 یا 6 بازی می توان در مورد جایگاه این تیم صحبت کرد ولی ما با روحیه و آمادگی کامل خودمان را برای مسابقه با حریف یزدی آماده کردیم.

انتهای پیام/ج

نظر شما