شناسهٔ خبر: 1588050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان سمنان:

استقبال خوبی از جشنواره فیلم مقاومت در شاهرود شد

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان سمنان گفت: استقبال خوبی از جشنواره فیلم مقاومت در شاهرود شد و اقبال عمومی از جشنواره رضایت‌بخش بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، عباس اعتماد ضمن اظهار رضایت از برگزاری سیزدهمین جشنواره مقاومت در شهرستان شاهرود بیان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این رخداد سینمایی در شهرستان شاهرود صورت گرفت؛ ارائه 13 نقاشی از 13 هنرمند با موضوع دفاع مقدس و مردم غزه از برنامه‌های جنبی این اختتامیه بود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود به برگزاری ورک‌شاپ دفاع مقدس، نقد فیلم و کارگروه هنری و نمایشگاه 40 پوستر از 14 هنرمند و نقاشی از 13 هنرمند با موضوع مقاومت و پایداری و مقاومت و پایداری مردم غزه با حضور مسئول انجمن تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در ورودی سالن برگزاری اشاره کرد.

آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در استان سمنان، دوم مهر ماه به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد و با اکران و پخش 54 فیلم کوتاه، سینمایی، انیمیشن و... در سه سانس صبح ویژه مدارس و عصر و شب ویژه عموم و به صورت رایگان در تالار بهمن و سالن کانون جوانان بسیح شهرستان شاهرود میزبان علاقه‌مندان بود.

امروز نیز با همت و تلاش هنرمندان بسیجی کانون بسیج هنرمندان شاهرود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگی سپاه ناحیه شاهرود، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استان و شهرستان و خانواده معظم شهدا و جمعی از هنرمندان و دانش‌آموزان شاهرودی در تالار بهمن به کار خود خاتمه داد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم اختتامیه می‌توان به پرده‌خوانی، پخش کلیپ، پخش نماهنگ اثر هنرمند فیلم‌ساز، شهید سیدتقی حسینی که اشک‌های مادر بزرگوار این شهید را بر گونه‌هایش جاری کرد و فضای معنوی خاصی به جلسه بخشید، اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه، از خانواده شهید سیدتقی حسینی هنرمند فیلم‌ساز به عنوان شهید شاخص تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ع/آ3004

نظر شما