شناسهٔ خبر: 15773100 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

عدم پاسخگویی مسئولان کیش‌ایر

"کیش ایر" مسافران را میان زمین و هوا رها کرد!

صاحب‌خبر -
فرارو- شرکت هواپیمایی کیش ایر دو روز پیش، با ارسال پیامکی به مشتریان خود اعلام کرد بلیط آنها ابطال شده است و لذا پرواز انجام نخواهد شد.

به گزارش فرارو، این پرواز که بنا بود از تهران به مقصد یزد صورت پذیرد تنها سه روز مانده به انجام سفر به صورت یکجانبه لغو گردیده و این شرکت نیز تمهیدی برای پرواز و هواپیمای جایگزین در نظر نگرفته و این امر موجب سرگردانی مسافران این شرکت هواپیمایی گردیده است.

بی تفاوتی شرکت هواپیمایی کیش ایر به تعهدات خود
به گفته این مسافران، به دلیل قرارگیری در تعطیلات چند روزه پیش رو، تمامی وسایل حمل و نقل از جمله قطار و دیگر شرکت‌های هواپیمایی هیچ ظرفیت خالی‌ای نداشته و این وضعیت منجر به بروز خسارات مادی و معنوی متعددی به این مسافران گردیده است و از سویی موجب ایجاد وقفه در زندگی روزمره آنها نیز گردیده است.

با پیگیری‌های خبرنگار فرارو از مسئول بازرگانی این شرکت هواپیمایی، وی علت ابطال این پرواز را نرسیدن ظرفیت مسافران به حد نصاب خود اعلام کرد.

شیرچیان در پاسخ به سوال فرارو مبنی بر اینکه ابطال پرواز به دلیل تعداد کم مسافران منطقی به نظر نمی‌رسد و این شرکت تعهد خود را زیر پا گذاشته است و علاوه بر آن جدول زمان‌بندی پروازی خود را زیر پا گذاشته است و این از نظر برخورد با مشتری مشکل دارد گفت: «من در کل سال در این ساعت پرواز دارم و به نصاب می‌رسد اما این پرواز به حدنصاب نرسید و به همین دلیل ابطال شد.»

وی در ادامه در پاسخ به این سوال فرارو، که چرا در زمان تعیین جدول زمان بندی به تقارن این روز با تعطیلی این ایام بی‌توجهی شده است و چرا مردم باید خسارت مادی و معنوی این خسارت را بپردازند گفت: «اگر این پرواز انجام می‌شد حق شرکت و بیت المال ضایع می‌شد.»

البته تحقیقات فرارو نیز مشخص کرده است علت عمده ابطال این پرواز فروش پایین مسیر برگشت هواپیمای تهران -یزد بوده است موضوعی که متصدی امور بازرگانی این شرکت هواپیمایی آن را رد نکرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال فرارو مبنی بر اینکه این با حقوق شهروندان در تضاد است گفت: «تعهد اول من شرکتم است.» شیرچیان معتقد بود انجام پرواز با مسافران کم، ضایع کردن بیت المال است و وی نمی‌تواند حقوق شرکت و بیت المال را زیر پا بگذارد.

نظر شما