شناسهٔ خبر: 15767323 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در گفت‌و‌گوی آنا با جانشین رئیس پلیس راهور تهران عنوان شد؛

فیلم رانندگی جنون آمیز وانت پیکان به دست پلیس رسید

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تصادف یک خودرو وانت با چند خودرو خبر داد و گفت: در صورت صحت موضوع، راننده متخلف شناسایی و با آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد. البته هیچ یک از صاحبان خودرویی که در صحنه آسیب دیده‌اند تا به امروز شکایت نکردند و پلاک خودرو هنوز مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن یک وانت پیکان با حرکت در خلاف جهت خودروها باعث اختلال در یک کوچه شده است، اظهار کرد: در حال بررسی فیلم منتشر شده از تصادف راننده وانت با چند خودرو هستیم.

وی افزود: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن راننده یک خودرو وانت با حرکت در خلاف جهت با چندین خودرو تصادف کرده و سپس از صحنه تصادف متواری می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران عنوان کرد: در صورت صحت موضوع، راننده متخلف شناسایی و با آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد. البته هیچ یک از صاحبان خودرویی که در صحنه آسیب دیده‌اند تا به امروز شکایت نکرده‌اند و پلاک خودرو هنوز مشخص نشده است. هم‌اکنون در حال بررسی هستیم تا مشخص شود کسی در کلانتری شکایت داشته است یا خیر؟

عابدی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست این فیلم متعلق به تهران است یا این حادثه در شهر دیگری رخ داده است.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران، این تصادف تاکنون به پلیس راهور گزارش نشده است.

نظر شما