شناسهٔ خبر: 15596223 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معمای مرگ بیماران بیمارستانی در ژاپن

با مرگ دو بیمار سالمند دیگر در بیمارستانی در منطقه یوکوهاما ژاپن احتمال قتل های سریالی که باعث مرگ چندین نفر در این مرکز درمانی شده است، قوت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، در مدت سه ماه گذشته ۴۶ بیمار فقط در طبقه چهارم بیمارستان «کاناگاوا یوکوهاما» جان خود را از دست داده اند و این در شرایطی است که پلیس هنوز هیچ سرنخی از این اتفاقات بدست نیاورده و بسیاری از مردم ژاپن در وبسایت ها این را نشانه ای از قتل های سریالی دانسته اند.

در یک هفته گذشته دو نفر دیگر در همین طبقه در بیمارستان جانشان را از دست دادند و پلیس می گوید شواهدی بدست آورده که ممکن است ثابت کند این دو نفر مسموم شده اند.

حدس و گمان ها درباره مسموم شدن این دو نفر و مرگ آنها این شایعه را که ممکن است دیگران نیز به همین علت جانشان را از دست داده باشند و کسی باعث مرگ آنها شده باشد، قوت بخشیده است.

خبرگزاری کیودو اما روز شنبه گزارش کرده است که مسئولان و پرستاران بیمارستان ۸۵ تختخوابی «کاناگاوا یوکوهاما»گفته اند که بعید است کسی دست به چنین قتل هایی زده باشد.

به گفته آنها بیمارستان کاملا تحت نظر است و نگهبانان و ماموران امنیتی در طول شبانه روز از آن مراقبت می کنند و اجازه ورود غریبه ها به بخش پرستاری داده نمی شود.

اما اینکه تنها در طبقه چهارم این بیمارستان از ماه جولای (تیر - مرداد) تاکنون ۴۶ نفر کشته شده اند، این مساله را که مسمومیت و یا عفونتی در بیمارستان وجود داشته باشد، مورد توجه قرار داده است.

همزمان شواهدی بدست آمده است که نشان می دهد احتمالا ماده سمی وارد سرم دو بیماری شده است که بتازگی جان باخته اند و حالا باید دید آیا این مساله در موارد دیگر هم صدق می کند یا اینکه این دو مورد با موارد دیگر ارتباطی ندارد.

پلیس می گوید که هفته هاست تحقیقات خود را شروع کرده اما پس از مرگ دو نفر در روزهای اخیر موضوع را به شکل جدی تری دنبال خواهد کرد.

نظر شما