شناسهٔ خبر: 15593396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس فدراسیون فوتبال: هرمزگان می‌تواند پایگاه فوتبال ساحلی باشد

استان‌ها > هرمزگان - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان هرمزگان می تواند یکی از پایگاه های آموزش و تربیت بازیکنان فوتبال ساحلی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، مهدی تاج در مجمع انتخاباتي هیئت فوتبال استان هرمزگان با بیان اینکه ورزش فوتبال نقش غیرمستقیم در توسعه سایر ورزشها دارد، بیان داشت: تمامی نگاه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به سمت و سوی فوتبال است حتی در برخی از زمان ها شاهد فعالیت افراد غیر ورزشی در فوتبال هستیم که نشان از فضای همه گیر و تاثیرگذار فوتبال در سطح جامعه دارد.

وی عنوان کرد: اگر نگاهی به فضای رسانه ای کشور داشته باشیم شاهد انتشار بیشترین اخبار از حوزه فوتبال و حواشی آن هستیم. جذابیت های فوتبالی باعث شده تا حتی افراد غیر علاقمند به فوتبال هم اخبار را دورا دور پیگیری و رصد کنند.

تاج با بیان اینکه استان هرمزگان از قابلیت ها و ظرفیت های خوبی در امر فوتبال ساحلی برخوردار است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای تقویت و ارتقای سطح فوتبال ساحلی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دارد و استان هرمزگان می تواند یکی از پایگاه های آموزش و تربیت بازيكنان فوتبال ساحلي باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده و بهره گیری از ظرفیت های استان ها در امر آموزش و ارتقای سطح فوتسال و فوتبال ساحلی یکی از اهداف فدارسیون است که در این خصوص استان های ساحلی می توانند پایگاه های مناسبی برای فوتبال ساحلی و حتی میزبانی مسابقات ملی و بین المللی باشند.

رئیس فدارسیون فوتبال گفت: فوتسال ایران با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان گام مهمی در شناساندن فوتسال و استعدادهای این ورزش در سطح بین المللی برداشته است و همچنین علاقمندان به فوتسال از این پس انگیزه بیشتری برای راهیابی به تیم ملی دارند.

به گفته تاج، پیشرفت و ترقی فوتبال ملی در سطح جهان مستلزم تقویت و آموزش مناسب تیم های پایه است و تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران باید بیش تر از قبل مورد توجه قرار بگیرند.

 

۴۸

نظر شما