شناسهٔ خبر: 15584689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

كاپيتان تيم‌ملی فوتسال خداحافظی كرد

سایت رسمی فدراسیون نوشت: محمد کشاورز-کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم گرفته تا از بازیهای ملی خود در دیدار رده بندی جام جهانی فوتسال کلمبیا خداحافظی کند. متن پیام خداحافظی کاپیتان محمد کشاورز به شرح زیر است:

صاحب‌خبر -
خبر - تحريريه پارسينه | سایت رسمی فدراسیون نوشت: محمد کشاورز-کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم گرفته تا از بازیهای ملی خود در دیدار رده بندی جام جهانی فوتسال کلمبیا خداحافظی کند. متن پیام خداحافظی کاپیتان محمد کشاورز به شرح زیر است:

سلام. امروز در روز تاريخي فوتسال كشور و حضور در بازي رده بندي جام جهاني كلمبيا(ايران/پرتغال) يك تصميم بزرگ گرفته ام. تصميمي كه قبل از جام جهاني به آن فكر كرده بودم و الان براي اجراي آن مصمم هستم. امروز آخرين حضورم است كه در خدمت تيم ملي هستم و خداحافظي رسمي خود را از بازيهاي ملي اعلام ميكنم. بيش از ١٣ سال با افتخار و عشق در خدمت تيم ملي بوده ام و براي سر بلندي كشور و مردم خوب و عزيزم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكرده ام. امروز كه از تيم ملي خداحافظي ميكنم خوشحالم كه به لطف خدا و دعاي شما مردم عزيز آرزوي ديرينه ام كه شكست برزيل پرافتخار ترين تيم دنيا و حضور در جمع چهار تيم برتر دنيا و انشاالله ايستادن بر سكوي جهاني بوده تحقق يافته و از اين بابت خدا را شكر ميكنم.

به نظرم حال وقت آن رسيده كه فرصت را به جوانترها داد تا براي آينده فوتسال كشور بيش از پيش خوشبين باشيم. امروز را همچون روز اول حضور در تيم ملي هيچگاه فراموش نميكنم. تمام انگيزه من در تيم ملي كسب افتخار براي كشورم و شاد كردن مردم بوده و در زمانها و بازيهايي كه موفق به اين امر شده ام از خدا ممنونم و آن را وظيفه خود دانسته و در زمانهايي كه علي رغم تمام تلاشم ناموفق بوده ام عذر خواهي ميكنم.

در اين سالها افراد زيادي به من كمك كرده اند كه تعدادشان بسيار زياد است كه از تك تكشان تشكر ميكنم و خود را مديون آنها ميدانم. در پايان تشكر اصلي را از شما مردم بزرگ كرده كه هميشه حامي من و تيم ملي فوتسال بوده ايد كه مطمئنم نميتوان محبت شما را جبران كنم. براي تيم ملي كشورم در بازي پيش رو( رده بندي جام جهاني) و بازيهاي آينده آرزوي موفقيت دارم.

گفتنی است، محمد کشاورز در چهار دوره از رقابتهای جام جهانی(2004-2008-2012-2016)، شش دوره از رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا(2004-2008-2009-2010-2012-2016)، دو دوره از بازیهای المپیک آسیایی سالنی در سالهای 2007-2014، سه دوره از مسابقات گرند پریکس برزیل، حضور داشته و همچنین عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در سال 2001 و دو با حضور در جمع 10 بازیکن برتر جهان را به خود اختصاص داده است.


برچسب‌ها:

نظر شما