شناسهٔ خبر: 15552753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری:

اجلاس استانی نماز ۱۴ آذرماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

R41350/P1377

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: اجلاس استانی نماز ۱۴ آذرماه به میزبانی استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی امشب در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نماز در فضای مجازی به میزبانی استان اظهارداشت: تأمین اعتبارات این جشنواره مشکل اصلی ستاد در برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه اجلاس استانی نماز در تاریخ 14 آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود، افزود: امسال 9 جلسه با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی در تمامی شهرستان‌های استان در سال جاری برگزار می‌شود.

سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این نشست بیان کرد: یک‌ هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر استان اعزام می‌شوند.

مرتضوی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی متولی اعزام روحانیون به دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: دوره آموزشی برای مدیران دستگاه‌ها به‌منظور تشریح فرازهای مرتبط با نماز نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

برگزاری طرح "استادپروری" در حوزه‌های علیمه چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهارداشت: مقام معظم رهبری بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص "ترویج نماز" به ویژه به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأکید کردند و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت نماز و برداشتن گام‌های عملی در این راه توصیه کردند.

وی از اجرای طرح استادپروری در زمینه مهدویت در حوزه‌های علمیه استان خبر داد و افزود: آمادگی جامعه منتظر به ظهور توسط نماز حاصل می‌شود، فعال شدن کانون‌های مهدویت در دانشگاه‌ها مدنظر است چرا که دانشجویان قشر پویای جامعه هستند و باید در همه عرصه‌ها برای آنان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش تسنیم: در پایان شورای اقامه نماز استان حجت‌الاسلام محمد کریمی با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید بنیاد مهدویت استان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام اروجی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما