شناسهٔ خبر: 15552694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی رودان مطرح کرد

اجرای 63 برنامه به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در رودان

فرمانده انتظامی رودان گفت: به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی 63 برنامه در شهرستان رودان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، احسان رکنی‌خو امشب در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی اظهار داشت: جنگ گرچه حادثه نامیمونی است ولی به خاطر رشادت‌های همه رزمندگان اسلام، بعد از 36 سال آن را مقدس می‌دانیم.

وی با اشاره به هفته پیش رو که به نام هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است افزود: در آستانه ورود به هفته نیروی انتظامی هستیم که این هفته را به پاس همه زحمات همکاران در عرصه نظم و امنیت با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش نام‌گذاری کرده‌اند که این هفته را هم به همه مردم غیور این خطه از میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد و گفت: در این هفته 63 برنامه در سطح شهرستان رودان انجام خواهد شد که برخی از برنامه‌های شاخص در طول این هفته در ادامه اعلام می‌شود.

رکنی‌خو تصریح کرد: دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و نصب بنر آگاه‌سازی هفته ناجا در سطح شهر و در محل نماز جمعه و حضور باشکوه کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان در نماز جمعه از برنامه‌های اولین روز هفته نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: در روز دوم از هفته نیروی انتظامی حضور فرماندهان و مسوولان در ستاد انتظامی شهرستان و در همان مراسم تجلیل از کارکنان نمونه و خانواده بازنشستگان و همچنین خانواده شهدای ناجا را خواهیم داشت و با حضور رزمی‌کاران نمایش حرکات نمایشی و رزمی و دفاع شخصی هم برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی رودان اضافه کرد: ورزش صبحگاهی در یکی از پارک‌های بزرگ شهر با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی در روز سوم و در روز چهارم جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرماندهی انتظامی شهرستان رودان برگزار می‌شود.

رکنی‌خو بیان کرد: برنامه‌های پنجمین روز از هفته ناجا نشست رسانه‌ای فرماندهی انتظامی شهرستان جهت تشریح عملکرد فرمانده انتظامی شهرستان و سرکشی از خانواده شهدا جزء برنامه‌های ششمین روز از این هفته است.

وی افزود: در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی کوهپیمایی کارکنان ستاد انتظامی به‌همراه اقشار مختلف مردم و همچنین در عصر همین روز غبارروبی گلزار مطهر شهدا را در دستور کار خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی رودان در پایان با بیان اینکه مردم با همکاری خود با نیروی انتظامی زمینه‌ساز امنیت باشند خاطرنشان کرد: امنیت پایدار از اهداف و وظایف اصلی ناجا است و با مشارکت همگانی مردم با نیروی انتظامی می‌تواند زمینه‌ساز امنیت باشد و مردم عزیز با اطلاع‌رسانی به‌موقع پلیس در زمان مشاهده موارد مشکوک از وقوع بسیاری از جرائم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/3264/آ ۳۰/

برچسب‌ها:

نظر شما