شناسهٔ خبر: 15552654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی در استان

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی در استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهران زرگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان برنامه برگزاری مسابقات ورزشی را در این هفته تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا یک دوره مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم در استان زنجان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به دسته‌های وزنی برگزاری این دوره از مسابقات نیز گفت: این مسابقات در دسته وزنی 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و 120+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

زرگری با بیان اینکه این مسابقات یک روزه خواهد بود، افزود: مسابقات روز جمعه نهم مهر ماه و راس ساعت 11 صبح در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان با حضور علاقمندان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه استقبال از برگزاری این مسابقات در زنجان همیشه قابل توجه بوده است، اظهار کرد: در برخی موارد نیز در سالن 6 هزار نفری بعد از تکمیل ظرفیت، با مشکل کمبود ظرفیت تماشاگران روبرو هستیم که نشان از علاقمندی قشر جوان به این رشته ورزشی است.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ابراز کرد: این دوره از مسابقات در سطح باشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و به نفرات نخست تا سوم هر وزن نیز حکم و مدال قهرمانی تعلق می‌گیرد.

زرگری با بیان اینکه در بخش تیمی نیز جوایزی برای اهدا در نظر گرفته شده است، گفت: در این بخش نیز به تیم‌های نخست تا سوم حکم و کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی هزینه ورودی شرکت در این دوره از مسابقات را به ازای هر نفر 50 هزار تومان اعلام کرد و افزود: مسابقات کشوری این بخش نیز اواخر مهر ماه سال جاری در بیرجند استان خراسان شمالی برگزار می‌شود که اگر منابع مالی اجازه دهد، در این مسابقات حاضر خواهیم شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان بیان کرد: افراد منتخب برای حضور در مسابقات کشوری نیز با نظر کمیته فنی اگر موفق به ثبت رکورد لازم شوند برای تیم منتخب استان زنجان انتخاب خواهند شد.

زرگری همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره‌های تئوری داوری درجه 3 پرورش اندام گفت: در این دوره 34 نفر از علاقمندان با حضور دبیر کمیته داوران فدراسیون در محل دانشگاه علمی کاربردی دوره خود را گذراندند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی این دوره برگزار شده است و نفرات برتر برای تست آزمون عملی این دوره نیز دعوت خواهند شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان همچنین از برگزاری کلاس تخصصی و عملی مربیگری درجه 3 پرورش اندام و بدنسازی آقایان و بانوان خبر داد و در پایان سخنان خود یادآور شد: این دوره نیز در اواخر مهر ماه با اعلام محل و نحوه ثبت نام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/پ/ن40/

برچسب‌ها:

نظر شما