شناسهٔ خبر: 15542379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش تمرین ظهر امروز استقلال

ناراحتی منصوریان از غیبت کریمی و تذکر جدی‌اش به بازیکنان

R7869/P1015145

غیبت یعقوب کریمی در تمرین امروز (چهارشنبه) استقلال ناراحتی سرمربی این تیم را به‌دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* بازیکنان از ساعت 11:30 وارد زمین تمرین شدند و تا آغاز تمرین در اختیار خودشان بودند که در این بین مشغول تنیس فوتبال شدند.

* تمرینات استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم لباس زرد رنگ به تن داشتند و علیرضا منصوریان با لباس آبی در تمرین حاضر بود.

* خسرو حیدری، هافبک آبی‌پوشان باتوجه به اینکه در یکی از رسانه‌ها اعلام شده بود مصدومیت دارد با خبرنگاران صحبت کوتاهی کرد و گفت که مصدوم نیست.

* بخش بعدی تمرین استقلال تمرینات تاکتیکی بود که بازیکنان پس از کارهای ترکیبی توپ را به جناحین می‌بردند و پس از ارسال از کناره‌ها مهاجمان وظیفه تبدیل کردن توپ‌ها به گل را داشتند. البته منصوریان برای لحظاتی به‌دلیل عملکرد نامطلوب بازیکنانش سر آنها فریاد زد و خواستار این شد که دقت بیشتری داشته باشند.

* تمرین استقلال با صحبت‌های منصوریان برای بازیکنان آغاز شد. بازیکنان پس از صحبت‌های سرمربی‌شان زیر نظر مربی بدنساز روی تشک‌هایی که در زمین بود، کارهای کششی و نرمشی را انجام دادند.

* بازیکنان پس از انجام حرکات کششی و نرمشی، کارهای استقامتی را زیر نظر مربی بدنساز پشت سر گذاشتند.

* منصوریان از غیبت یعقوب کریمی در تمرین امروز ناراحت بود، اما گویا گفته شده بود این بازیکن به‌دلیل مصدومیت جزئی حضور نداشتن در تمرین را با پزشک تیم هماهنگ کرده بود. منصوریان هم به همین خاطر دکتر ستوده را فراخواند و دلیل غیبت کریمی را از پزشک آبی‌پوشان جویا شد. در ادامه ستوده به منصوریان بابت ناراحتی‌اش حق داد و یادآور شد که باید زودتر این موضوع را اعلام می‌کرد.

* سرمربی آبی‌پوشان در تمرین امروز برای دقایقی بر عملکرد دروزاه‌بان‌های تیمش نظارت داشت و برای دقایقی هم با مهدی رحمتی صحبت کرد.

* در ادامه تمرینات استقلالی‌ها پا به توپ شده و به سه گروه در باکس‌های مختلف تقسیم شده و تمرینات ترکیبی را انجام دادند.

* روزبه چشمی، هافبک مصدوم استقلال که فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، مانند روز گذشته در تمرین تیمش حضور یافت و به‌صورت اختصاصی به نرم دوی دور زمین پرداخت.

* بخش پایانی تمرین آبی‌پوشان بازهم مرور کارهای تاکتیکی بود. بازیکنان به دو گروه 11 نفره تقسیم شده بودند و پرس کردن را تمرین کردند.

* با تصمیم علیرضا منصوریان، بازیکنان برای صرف نهار به رستوران سرمربی استقلال در سعادت آباد خواهند رفت. منصوریان از خبرنگاران حاضر در محل تمرین نیز دعوت کرد که برای نهار به رستوران او بروند.

انتهای پیام/

نظر شما