شناسهٔ خبر: 15499359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه دزفول عنوان کرد:

کسب ۵۸ مقام در جشنواره های مختلف توسط مرکز رشد دزفول 

دزفول ـ فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: مرکز رشد جوان بسیج دزفول توانسته با شرکت در جشنواره های مختلف به ۵۸ مقام در کشور و استان و خارج دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه ساختمان دومین مرکز رشد جوان بسیج دزفول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مرکز رشد محل مناسبی برای پرورش نوآوران و مخترعان برای تجاری کردن شرکت های دانش بنیان به منظور رسیدن به رشد، بالندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: این مرکز به منظور جذب ذهن های برتر، سرعت بخشیدن به تحقیق با هدف ارائه خدمات مشاوره های تخصصی، مدیریتی وحقوقی توسط اساتید بسیجی، ارائه تسهیلات، پشتیبانی کارگاه ها و آزمایشگاه ها و اتصال نخبگان و طرح ها به صنعت مشغول به فعالیت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول به بیان سوابق این مرکز رشد پرداخت و گفت: این مرکز با عنوان پژوهش سرای بسیج جوان، فعالیت خودرا از سال ۹۳ آغاز کرد که در ۲ سال گذشته توانسته با شرکت در جشنواره های مختلف به ۵۸ مقام در سطح کشور و استان دست یابد.

سرهنگ محتشمی راد، تعداد مخترعان تحت پوشش این مرکز رشد در دزفول را ۱۳۰ نفر برشمرد و تصریح کرد: در این مدت علاوه بر راه اندازی کلینیک های آموزشی ۴۰ کارگاه آموزشی نیز توسط این مرکز برای نخبگان و مخترعان برگزار شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این مرکز رشد بتواند با حرکت به سمت تجاری سازی به تحقق شعار سال مبنی بر  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دست یابد.

تلاش برای رشد فکری مخترعان و نوآوران

مسئول مرکز رشد جوان بسیج دزفول نیز در این مراسم اظهار کرد: این مرکز از سال گذشته با هدف کمک به کارآفرینان و ارائه کمک به مخترعان تاسیس شده تا آزمایشگاه و کارگاه در اختیار مخترعان و نوآوران قرار گیرد.

محمد لیمویی افزود: این مرکز دومین مرکز رشد دزفول و سومین مرکز رشد بسیج خوزستان است و این ساختمان پیش از این در دست بسیج شهرستان بوده و امروز به مرکز رشد جوان بسیج دزفول برای تداوم و افزایش فعالیتها واگذار شده است.

وی تصریح کرد: دیگر مرکز رشد جوان بسیج دزفول نیز نزدیک به چهار سال است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول درحال فعالیت است.

نظر شما