شناسهٔ خبر: 15479749 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد

کشف 700 میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز/ اهتمام تعزیرات برای مبارزه قاطع با قاچاق

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کشف باند قاچاق کالا در استان البرز خبر داد و گفت: ارزش کالاهای کشف‌شده در کانتینرها 700 میلیارد ریال بوده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا جمشیدی بعدازظهر امروز در جمع مدیران استان خراسان شمالی اظهار کرد: ما امروز باندی را در کرج کشف کردیم که ارزش اموال و کالاهای کشف‌شده آن 700 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اهتمام سازمان تعزیرات حکومتی برای مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: ما همواره با دقت مطالبات رهبری را در حوزه قاچاق کالا را پی گرفته و در این راستا محصولات و کالاهای مختلفی کشف‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا به نفع اقتصاد کشور است تصریح کرد: عزم جدیدی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق به وجود آمده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با یادآوری اینکه این امر باعث حمایت از تولید ملی خواهد شد تصریح کرد: البته برخی در حوزه مبارزه با  قاچاق کالا دلسوزی می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه ما باید تولید و اشتغال خود را درست کنیم گفت: مشکلاتی در حوزه تامینی حوزه تعزیرات وجود داشته که امیدواریم بررسی و رفع شود.

جمشیدی بابیان اینکه با همین جدیتی که در بحث مبارزه با قاچاق کالا شروع‌شده است شاهد اقدامات خوبی بودیم، اظهار کرد: یکی از مشکلات در حوزه قاچاق کالا عرضه کالاهای تقلبی است.

وی با یادآوری اینکه کالای تقلبی در کشور عرضه می‌شود تصریح کرد: برای مبارزه با این موضوع نیازمند مشارکت اصناف هستیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل برای اصناف به‌منظور ممانعت از عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی تصریح کرد: ما در این زمینه اطلاع‌رسانی کرده و صنوف نیز همکاری خوبی را در راستای برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا دارند.

وی بابیان اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها شرط لازم برای موفقیت در مبارزه با قاچاق است، تصریح کرد: بی‌گمان تنها با هماهنگی، همکاری و عزم جدی و جلوگیری از عرضه هرگونه کالای قاچاق در مبارزه با این پدیده شوم موفق می‌شویم.

جمشیدی با اشاره به اینکه ورود کالای قاچاق آسیب‌های زیادی دارد گفت: ورود کالای قاچاق به کشور می‌تواند اقتصاد و تولید را از بین ببرد.

انتهای پیام/63002/ج30/

نظر شما