شناسهٔ خبر: 15435467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس دارالقرآن کریم کشور:

بر سر سفره قرآن مدیون شهدا هستیم

حوزه/ رئیس دارالقرآن کریم کشور، با بیان این که بر سر سفره قرآن مدیون شهدا هستیم، گفت: برای ارج نهادن بر مقام شامخ شهیدان و ادامه دادن راه پربرکت آنان، باید همواره در راه ترویج قرآن کریم گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مهدی قره شیخ لو، عصر امروز (جمعه 2مهرماه 95) در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران دارالقرآن امام علی(ع)، که در سالن همایش های مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه تهران) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پهن شدن سفره قرآنی در کشور و استفاده از برکات آن در جامعه را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: برای ارج نهادن بر مقام شامخ شهیدان و ادامه دادن راه پربرکت آنان، باید همواره در راه ترویج قرآن کریم گام برداریم.

مدیر دارالقرآن کریم کشور، با اشاره به شرکت بیش از 5 هزار نفر از بانوان در دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) گفت: حضور این تعداد از حافظان و قاریان قرآن، بسیار قابل توجه است و نشان از جا افتادن مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) نزد قرآن پژوهان کشور دارد.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع)، خواهرانی از سراسر کشور و در رده های مختلف سنی هستند.

قره شیخ لو در پایان سخنان خود، با بیان این که مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در سطح بسیار بالایی برگزار شد، گفت: حضور بیش از 5هزار شرکت کننده در مسابقات قرآنی دارالقرآن امام علی(ع) که آمار سه برابری شرکت کنندگان نسبت به سال قبل را نشان می دهد، نشان از مقبولیت این مسابقات در نزد حافظان و قاریان قرآن کشور دارد.

29/313

نظر شما