شناسهٔ خبر: 15392357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

سرلشکر باقری: بازدارندگی نیروهای مسلح باید انعطاف‌پذیرتر باشد

صاحب‌خبر -
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع فرماندهان عالی‌رتبه نظامی‌با تبریک عید غدیر خم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از پایمردی‌ها، رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و آزادگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری در جمع فرماندهان عالی‌رتبه نظامی‌به انتظارات فرماندهی کل قوا از ستاد کل و مسئولیت ستاد در مقابله با تهدیدات و تقویت بسیج مردمی‌و ارتقای توان رزمی‌و آمادگی کامل مقابله با هر لحظه‌ای که تهدید اتفاق می‌افتد، اشاره کرد. وی افزود: باید بازدارندگیمان را در کشور همچنان که تا به حال اتفاق افتاده است حفظ کنیم. غلبه بر توانایی‌ها و نیات دشمن داشته باشیم و با توجه به این که دشمن توان خود را روز به روز ارتقاء می‌دهد، طبیعتاً بازدارندگی ما باید پویاتر و انعطاف‌پذیرتر باشد و به مرور زمان توان رزمی‌ما متناسب با نیازهای این بازدارندگی و مقابله با تهدید باید به روز و رو به رشد باشد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با توجه به اهمیت بسیج، گفت: آمادگی‌های ما چگونه باشد که غافلگیر نشویم؟ چه غافلگیری راهبردی و چه غافلگیری عملیاتی و چه غافلگیری تاکتیکی، برای هماهنگی نیروهای مسلح برای پاسخگو بودن به این موارد، آمادگی نیاز داریم و نکته مهم اینکه ما در هر لحظه برای مقابله با تهدید نسبت به جمهوری اسلامی‌ایران آماده باشیم؛ این است که ما باید با تقویت بسیج خیلی از حوادث و تهدیدات را جلوگیری کنیم و روشن کننده این مسیر معاونت عملیات است و به این لحاظ معاونت عملیات نقش اساسی و کلیدی در سازمان‌های نیروهای مسلح دارد‌.

در این مراسم از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ پاسدار مهدی ربانی به عنوان معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح منصوب و از خدمت و زحمات سرتیپ پاسدار علی شادمانی معاون قبلی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما