شناسهٔ خبر: 15184049 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ژانرهای مختلف در گیشه پروفروش بودند

فیلم «ناردون» به دو میلیارد و پانصد و «فروشنده»به رقم سه میلیارد رسید/ «امکان مینا» قربانی جدید اکران

فیلم های کمدی همچنان با اقبال مواجه شده و مخاطب در کنار آثار اجتماعی فیلم های کمدی را هم دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم های سینمایی کمدی امروز با توجه به شهادت امام محمد باقر (ع) تا ساعت 18 در سالن ها به نمایش در نمی آید. اما امروز فیلم های اجتماعی کار خود را از 9 صبح در سالن های سینما آغاز کردند. 

حبیب اسماعیلی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم سینمایی ناردون همچنان با اقبال مواجه است ودر تهران 25 سالن سینما در اختیاردارد. این فیلم به فروش 2 میلیارد و 550 میلیون تومان رسید. این فیلم در شهرستان ها در 60 سالن سینما به نمایش درآمده است. 

وی درباره فروش فیلم «دزد و پری» گفت: فیلم سینمایی دزد و پری هم به فروش 780 میلیون تومان رسید و در تهران 8 سالن و در شهرستان 25 سالن سینما در اختیار دارد. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: فروشنده ظرف 9 روز نمایش به فروش 3 میلیارد تومان رسید. این فیلم شب گذشته در تهران به فروش 330 میلیون تومان دست یافت. فیلم «لانتوری» هم به فروش 5 میلیارد و 250 میلیون تومان رسید. و شب گذشته به فروش 65 میلیون تومان رسید.

میثم مزلقانی مدیر دفتر پخش بنیاد فارابی گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش 420 میلیون تومان دست یافت فیلم در سالن های تهران و تعدادی از شهرستان ها در حال اکران است. 

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا گفت: فیلم سینمایی من در تهران به فروش یک میلیارد و 20 میلیون تومانو در شهرستان به فروش 350 میلیون تومان رسید. سینمای این فیلم 19 سالن در تهران و در شهرستان 16 سالن در اختیار دارد. 

بنابراین گزارش براساس فروش مکانیزه فیلم سینما «سایه» 62 میلیون تومان ، «سایه های موازی» 76 میلیون تومان و فیلم «دوازده صندلی» به فروش 5 میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام/ ج

نظر شما