شناسهٔ خبر: 15130652 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

دوربین جان سخت اولیمپوس برای سفرهای هیجان انگیز

صاحب‌خبر -

فناوران- این دوربین با بدنه مقاوم 218 گرمی یک نمونه ضد آب تا عمق 10 متر و ضد ضربه تا ارتفاع 2 متر و همچنین مقاوم در برابر سرما تا 10- درجه است. همچنین این دوربین در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم است و تا 100 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل می کند. به این ترتیب به معنای واقعی با دوربینی مقاوم مواجه هستیم. درباره ویژگی های فنی این دوربین هم باید بگوییم که  TG-850 از حسگر CMOS با دقت 16 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر TruePic VII بهره مند است. 
لنز این دوربین با فاصله کانونی 21-105 میلی متر و بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر دارای حالت ماکرو با فوکوس یک سانتی متر است. درباره بخش فیلم برداری این دوربین هم  باید بگوییم این دوربین با کیفیت Full HD با حداکثر سرعت فیلم 60 فریم بر ثانیه با فرمت JPEG لحظات کاربران را ثبت می کند.
صفحه نمایش این دوربین هم 3 اینچ از نوع LCD با دقت 460000 نقطه است. TG-850
 دارای خروجی HDMI، USB، PictBridge و خروجی تلویزیون است. 
از دیگر امکانات این دوربین می توان به تکنولوژی بی سیم Eye-Fi Card compatible FlashAir، عکاسی پیاپی، زمان سنج خودکار، میکروفون و اسپیکر داخلی پرداخت.  باتری این دوربین هم از نوع LI‑50B Lithium‑Ion Battery است. ایزوی این دوربین نیز از 125 آغاز شده و تا ایزو 6400 ادامه می یابد. گفتنی است که عکس های ثبت شده توسط این دوربین روی کارت حافظه SD ذخیره می شوند. این دوربین 218 گرمی با قیمتی حدود یک میلیون و 700 هزار تومان در بازار 
موجود است.

برچسب‌ها:

نظر شما