شناسهٔ خبر: 14983199 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

برگزاری مسابقات قرآن بانوان در کربلای معلی

اختصاصی ابنا

مسابقات کشوری قرآن بانوان عراقی، روز یکشنبه در شهر کربلای معلی آغاز شد. این مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مسابقات کشوری قرآن بانوان عراقی، روز یکشنبه در شهر کربلای معلی آغاز شد. این مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

موسسه قرآنی «نور الزهراء» مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم را که به نام مسابقات قرآنی «ثقلین» نام گذاری شده بود، برعهده دارد و این مسابقات از روز یکشنبه (هفتم شهریورماه) در شهر کربلای معلی آغاز شد.

در این دوره از مسابقات، بانوان قرآنی عراقی، در چهار رشته حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، تلاوت و قرائت قرآن کریم و تفسیر قرآن با یکدیگر به رقابت می پردازند.

برگزار کنندگان مسابقات قرآنی ثقلین، در کنار برگزاری مسابقات در رشته های مذکور، سمیناری با هدف آشنایی با فعالیت های قرآنی بانوان فعال قرآنی و راهکارهای ترویج و توسعه این فعالیت های قرآنی توسط بانوان عراقی، برگزار خواهند کرد.

موسسه قرآنی نور الزهرا، شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم را برای زیارت به بارگاه مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خواهند برد و از قسمت های مختلف این مضجع شریف بازدید به عمل خواهند آورد.

این مسابقات قرآنی، از روز یکشنبه (هفت شهریور ماه) آغاز به کار کرده است و فردا (چهارشنبه، مصادف با دهم شهریور ماه) به کار خود پایان خواهد داد.

………..……
پایان پیام/۲۹۷

نظر شما