شناسهٔ خبر: 14982828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

از قوه قضاییه برای ارائه ندادن گزارش شفاف درباره بورسیه‌ها گله‌مندیم/ کمیته آموزش عالی مامور رسیدگی به بورسیه‌ها شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه و همچنین دیوان محاسبات گله‌مندیم که چرا باوجود آنکه درباره موضوع بورسیه‌ها زمان صرف شد اما هنوز گزارش شفافی پیرامون این مسئله ارائه نشده است.

صاحب‌خبر -

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بلاتکلیفی برخی از دانشجویان بورسیه و پیگیری آن در کمیسیون مربوطه، اظهار داشت: قرار بود در مجلس نهم کمیته‌ای مسئله بورسیه را پیگیری کرده و نتایج آن را به صورت مداوم به کمیسیون مربوطه گزارش دهد.

 

وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش باید هرچه سریع‌تر درباره وضعیت دانشجویان بورسیه تصمیم بگیرد، افزود: از سوی دیگر می‌‌‌‌توان برای تهیه گزارشی کمیته آموزش عالی  را در این زمینه مامور کرد.

 

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: باوجود آنکه مقام معظم رهبری فرمودند در موضوع بورسیه‌ها به عده ای ظلم شد، علی‌رغم ورود قوه قضاییه، دیوان محاسبات و دیگر دستگاه‌های نظارتی به این مسئله اما هنوز گزارش شفافی در این رابطه وجود ندارد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه و همچنین دیوان محاسبات گله‌مندیم که چرا باوجود آنکه درباره موضوع بورسیه‌ها زمان صرف شد اما هنوز گزارش شفافی پیرامون این مسئله ارائه نشده است.

نظر شما