شناسهٔ خبر: 14982238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

واکنش عضو شورای شهر به خرید خانه میلیاردی با امتیاز ویژه/ خانه‌ای که گرفتم برای زمان شهرداری است نه شورای شهر!

یک عضو شورای شهر معتقد است که هیچ زمین و یا ملکی را از سوی شهرداری تهران در زمان تصدی در شورای شهر دریافت نکرده است و خانه ای را گرفته برای زمان کار در شهرداری تهران بوده است

صاحب‌خبر -

محسن پیرهادی، عضو اصولگرای شورای شهر در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص مباحث اخیر پیرامون واگذاری غیر قانونی املاک به اعضای شورای شهر، مدیران ارشد شهرداری و چند تن از نمایندگان مجلس توسط شهردار تهران گفت: ما این موضوع را در چندروز گذشته تکذیب کرده و توضیحات لازم را هم ارائه دادیم . بنده کارمند 14 ساله شهرداری تهران و عضو تعاونی مسکن نیز هستم وخانه ای را دریافت کرده ام که هیچ‌گونه ارتباطی با شورای شهر ندارد.

وی با بیان اینکه دریافت منزل به ماه‌ها قبل از انتخابات شورای شهر برمی‌گردد ،خاطرنشان کرد: ما اعلام کردیم که از همان زمان که وارد شورای شهر و به عنوان نماینده مردم انتخاب شدیم ، امتیاز یا خانه‌ای از شهرداری نگرفته ایم و می توانند تحقیق کنند و شاهد باشند که این موضوع کذب است.

عضو شورای شهر این موضوع را مرتبط با انتخابات هئیت رئیسه و تخریب آنان از سوی اصلاح‌طلبان دانست و گفت: این موضوعات و مباحث را برای تخریب اصولگرایان و فراموشی مشکلات کشور عنوان می‌کنند. اصلاح‌طلبان از همان زمان که بر سر فیش‌های حقوقی آسیب دید سعی کرد تا جریان اصولگرا را تخریب کند، اما ای کاش اشکالی در کار ما پیدا می‌کردند و ادعای صحیحی را عنوان می‌کردند نه با تهمت و دروغ گفتن.

پیرهادی ادامه داد: این ادعا که تسهیلات ویژه‌ای را به ما اختصاص داده‌اند برای زمان قبل از شورای شهر و متعلق به زمانی است که کارمند شهرداری بودم .من معاون مناطق 3 و 7 بوده‌ام و در سازمان فرهنگی-هنری و بسیج فعالیت داشته ام. شهرداری تهران به 30 هزار نفر خانه داده بود و من هم یکی از اعضای آن بودم.

مدرک رو کنید!

عضو اصولگرای شورای شهر تهران با بیان اینکه مدعیان برای ادعای خود در این خصوص سند و مدرک بیاورند، تاکید کرد: اگر مدرکی را بیاورند که بنده در زمانی که عضو شورای شهر بوده‌ام یک ریال و یا یک متر زمینی برده باشم، من مقداری هم روی آن می‌گذرام و به آن‌ها پس می‌دهم.

وی ادامه داد: به واسطه چنین دروغی ما از متخلفان شکایت کرده و پیگیر این شکایت هستیم زیرا آبروی ما را در جامعه خدشه دار کرده‌اند.

پیرهادی در پایان با اشاره به انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر گفت: معتقدم همان گروه قبل بازهم در راس کار خواهند بود.

نظر شما