شناسهٔ خبر: 14978811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در روز پایانی هفته دولت

6 پروژه در بخش اسفرورین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به مناسبت هفته دولت 6 پروژه راه‌سازی، بهداشتی و درمانی و برق‌رسانی از ردیف اعتباری شهرستانی و دهیاری‌ها در بخش اسفرورین افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان، بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی سه پروژه عمرانی روستایی، دو پروژه در حوزه بهداشت و درمان و یک پروژه در حوزه برق افتتاح  و کلنگ‌زنی شد.

پروژه نخست جابه‌جایی شبکه 20 کیلو وات هوایی به طول 5 هزار و 460 متر در مسیر اک به اسفرورین با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از سوی امور برق شهرستان تاکستان به بهره‌برداری رسید.

پروژه دوم پایگاه سلامت شهری شماره 2 شهری اسفرورین در زمینی به مساحت 400 متر مربع با زیر بنای 230 متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

پروژه سوم پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای اسفرورین در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع و با زیر بنای 120 متر و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

پروژه چهارم زیر‌سازی و آسفالت روستای لوشکان به متراژ 4 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 450 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

پروژه پنجم تعریض جاده بین روستایی سه روستای ولازجرد، دیال‌آباد و کهک به متراژ 42 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد که در روستای ولازجرد کلنگ‌زنی شد.

پروژه ششم سنگفرش معابر و مسجد جامع روستای دیال‌آباد به متراژ 2 هزار و 900 متر مربع با مشارکت هیأت امناء مسجد جامع دیال‌آباد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، برای کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های بخش اسفرورین در هفته دولت اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه صرف یا در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود در این مراسم ایرج طاهرخانی بخشدار بخش اسفرورین، قزوینیان مدیریت ساخت و  توسعه راهداری راه و شهرسازی استان قزوین، سعید رحمانی رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان تاکستان، جلال رحمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، غلامی مدیر امور برق شهرستان تاکستان، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اسفرورین، اعضاء شورای بخش اسفرورین و مردم بخش اسفرورین حضور داشتند.

انتهای پیام/77023/ج30/

نظر شما