شناسهٔ خبر: 14978777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰ طرح عمرانی و کشاورزی در ایرانشهر افتتاح شد

R7861/P1377

‌به مناسبت هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی، کشاورزی در شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایرانشهر، نبی‌بخش داوودی فرماندار ایرانشهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایرانشهر اظهار داشت: در آخرین روز از هفته دولت بیش از 10 طرح عمرانی نظیر آبرسانی، کشاورزی، خدماتی، برق‌رسانی و طرح هادی روستایی در ایرانشهر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ایرانشهر گفت: با افتتاح این طرح‌ها بیش از 7 هزار نفر از نعمت آب شرب بهداشتی، برق و راه مناسب  بهره‌مند شدند و زمینه رضایتمندی شهروندان فراهم گردید.

وی افزود: طرح آبرسانی محدمان به طول 2 هزارو 300 متر با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیاردو 500 میلیون ریال، افتتاح مجموعه شهر بازی و پارک شادی کودکان بمپور با اعتبار 5 میلیاردو 300 میلیون ریال  اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به مساحت 50 هکتار با اعتبار 2 میلیارد ریال در هفته انجام شده است.

داوودی تصریح کرد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج  فاطمه الزهرا(س)  با هزینه 900 میلیون ریال و طرح هادی روستایی کلاهدوز با اعتبار 5 میلیارد و 380 میلیون ریال نیز افتتاح گردید.

وی با اشاره به اینکه  مشکل افت ولتاژ برق شهر محمدان و بمپور  با نصب 19 دستگاه ترانس برق با اعتبار 4 میلیاردو 300 میلیون ریال رفع شد، گفت: سالن چند منظوره شهدای بمپور با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال نیز در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما