شناسهٔ خبر: 14978720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با هفته دولت/

114 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قم به بهره برداری رسید

قم ـ ایرنا ـ 114 طرح عمرانی، خدماتی، ترافیکی و رفاهی شهرداری قم، عصر دوشنبه همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار و مسئولان استانی طی آیینی در سالن همایش های شهرداری قم به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهردار قم در این آیین با اشاره به اجرای این طرح ها در مناطق هشت گانه شهر قم اظهار داشت: آسفالت معابر در تمامی محلات شهر از درخواست های جدی شهروندان است که تلاش می کنیم تا پایان سال کاملا اجرایی شود.
سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به احداث 30 بوستان جدید در سطح شهر، از برنامه شهرداری قم برای توسعه فضای سبز با توجه به اختصاص پساب خبر داد و گفت: تا پایان سال هشت طرح بزرگ در شهر قم راه اندازی می شود و امیدواریم با همدلی و همراهی مردم و مسئولان به شرایط بهتری در ارایه خدمات دست یابیم.
وی با اشاره به جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی به ویژه در بخش های رفاهی و تفریحی در شهر قم، خاطرنشان کرد: آینده و دورنمای بسیار مطلوبی را برای شهر مقدس قم متصور هستیم که بدون تردید در سایه وحدت و تعامل مسئولان در دسترس خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این آیین با بیان این که با همت و تلاش مسئولان اجرایی بسیاری از مشکلات در حال برطرف شدن است، ابراز امیدواری کرد که با رونق اقتصادی در کشور، شرایط مالی شهرداری نیز بهبود یافته و طرح های عمران شهری با سرعت و جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.
ولی الله بیاتی گفت: جذب سرمایه گذاران برای انجام طرح های عمرانی در بخش های مختلف بسیار اهمیت دارد و مساله سرمایه گذاری باید تسهیل شود.
وی در پایان از آمادگی شورای اسلامی شهر قم برای فراهم آوردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری در این شهر خبر داد و گفت: مسئولان باید در کنار تمامی فعالیت های خود، جذب سرمایه گذاران را در اولویت قرار دهند تا هرچه بیشتر شاهد رشد و توسعه و پیشرفت قم باشیم.
114 طرح عمرانی، خدماتی، ترافیکی و رفاهی شهرداری قم با هزینه ای بالغ بر 352 هزار و 468 میلیون ریال در سطح مناطق هشت گانه اجرایی شده و شامل طرح های روکش معابر اصلی و فرعی، جدول گذاری، اصلاح هندسی، اصلاح فضای سبز، احداث سرویس های بهداشتی و نمازخانه هاست.
هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال 1360 به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
8146 / 1175

نظر شما