شناسهٔ خبر: 14969162 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

روحانی پیشکسوت قرآنی در قم تجلیل شد

حوزه/ مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم، پیش از ظهر امروز با تجلیل از خدمات قرآنی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان قم و یادبود پیشکسوت قرآنی مرحوم استان علامی، با حضور فعالان قرآنی و مدیران استان برگزار شد.
این مراسم که با حضور معاون استاندار قم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه، حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی و استاد دهدشتی از اساتید قرآن استان قم و فعالان قرآنی همراه بود، از ساعت 10:30 در مجتمع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) با برنامه‎های متنوع قرآنی و فرهنگی و مذهبی آغاز به کار کرد.
در ابتدای این مراسم ،حجت‎الاسلام  حسینی مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان در سخنانی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره قرآنی به برگزاری طرح های مختلف قرآنی این اداره کل در بخش‎های مختلف پرداخت.
سخنران دیگر این مراسم جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بود که در سخنانی به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در نظام معرفتی اسلام پرداخت و قرآن را مهمترین رکن تهذیب اجتماعی دانست.
در ادامه مراسم تجلیل و یابود مرحوم استاد ابوالفضل علامی از قاریان، اساتید و داوران برجسته قرآن کریم برگزار شد؛ همچنین از دو شخصیت قرآنی استان قم حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی پور و محمدعلی دهدشتی با حضور مسئولان استان تجلیل شد.

نظر شما