شناسهٔ خبر: 14956987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

منتقدین اجرای نمایش فصل شیدایی، چشم بصیرت ندارند

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به انتقاد برخی از مسؤولان استانی نسبت به اجرای نمایش فصل شیدایی گفت: افرادی که از این فیلم انتقاد کرده‌اند چشم بصیرت ندارند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل طاهرخانی در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهید رجایی و شهدای بسیج کارمند استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارمندان این استان در طول سال اظهار کرد: یکی از توفیق‌های مهم بسیج کارمندان، نامگذاری و اختصاص روزشماری از تاریخ با عنوان سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر به این قشر از بسیج است .

وی افزود: هر سال در هفته دولت برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج کارمندان از جمله مراسم یادبود شهدای کارمند بسیج دنبال می‌شود که این برنامه‌ها در راستای گرامیداشت شهدای یادشده و فرصتی برای قدردانی از جان‌نثاری‌های آن‌ها است .

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین بیان کرد: پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند بسیج این استان طی ظهر امروز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین با حضور مسؤولان لشکری و استانی از جمله رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کرده‌ایم .

طاهرخانی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارمندان طی هفته دولت عنوان کرد: گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این راستا است .

این مسؤول اضافه کرد: استان قزوین 38 بسیج کارمند را به خود اختصاص می‌دهد و از خانواده‌های آن‌ها تجلیل شده است .

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین به مهم‌ترین برنامه‌های سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌های بسیاری دنبال می‌شود که نمونه آن را می‌توان طی چند روز گذشته با عنوان اجرای نمایش فصل شیدایی اشاره کرد .

طاهرخانی با اشاره به انتقادهای برخی از مسؤولان نسبت به اجرای فیلم فصل شیدایی گفت: کسانی که از این فیلم انتقاد کرده‌اند، چشم بصیرت ندارند و چشم خود را به برنامه‌های فرهنگی دوخته‌اند که در نقطه مقابل اهداف انقلاب اسلامی ایران است .

وی تشریح کرد: کسی که نسبت به نمایش فصل شیدایی نگاه مغرضانه داشته باشد انسان مغرضی است چرا که حضور گسترده و قابل توجه مردم پیامی برای افرادی داشت که چنین اظهارنظرهایی را دارند .

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه و بسیج هرجا که احساس کند جایی ورود پیدا کند با اذن و اشاره مقام معظم رهبری ورود پیدا می‌کند .

نظر شما