شناسهٔ خبر: 149405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رقابت‌هاي انتخابي المپيک| اميري‌نيا به مرحله نيمه نهايي راه يافت

دور سوم از مرحله گروهي مسابقات تنيس روي ميز انتخابي المپيک جوانان در هند برگزار شد و سروش اميري‌نيا به مرحله نيمه نهايي راه يافت.

صاحب‌خبر -

به نقل از سايت فدراسيون تنيس روي ميز، مرحله گروهي رقابت‌هاي انتخابي المپيک 2014 جوانان روز گذشته با برگزاري دور سوم به پايان رسيد. در اين دور سروش اميري‌نيا با رده جهاني 155 جوانان موفق شد حريف سنگاپوري خود را با حساب 3 بر يک شکست داد تا به عنوان نفر دوم گروه به مرحله نيمه نهايي راه يابد. اميري‌نيا در اين بازي لوي‌منگ را با امتيازات (14 – 12، 11 - 7، 10 – 12، 11- 6) شکست داد تا به همراه گراسيمنکو از قزاقستان به نيمه نهايي صعود کند.

در گروه يک اين رقابت‌ها لام سيو هانگ نفر 22 رنکينگ جوانان جهان با پيروزي مقابل حريفان هندي و سري لانکايي به عنوان نفر اول گروه بايد به مصاف اميري نيا برود. ديدار لام سيو هانگ هنگ کنگي و سروش اميري نيا فردا ساعت 11:30 به وقت محلي برگزار مي‌شود و برنده به فينال راه خواهد يافت.

در بخش دختران و براي صعود از گروه دو، غزاله ملاطلب نماينده ارزنده دختران ايران به مصاف تانگ آجلينا از مالزي رفت و در حاليکه گيم نخست را 11 – 3 به سود خود تمام کرد اما گيم‌هاي بعدي را با امتيازات 11 – 5 ، 11 – 6 ، 11 – 8 به حريفش واگذار کرد تا از صعود به مرحله نيمه نهايي بازبماند.

محسن شيشه‌گرها و مهناز رجبيان هدايت ملي‌پوشان کشورمان را بر عهده دارند.

در اين رقابت‌ها هر کشور تنها يک سهميه دارد و نفر اول مسابقات به طور مستقيم به المپيک جوانان در نانجينگ چين راه مي‌يابد.

 

نظر شما