شناسهٔ خبر: 14919964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

سلفی جنجالی دختر والیبالیست +عکس

صاحب‌خبر -
روز نو :

چندین صفحۀ صهیونیستی درفيس بوك، ضمن انتشار عکس "دعاء الغباشی"، آن را با رفتار "اسلام الشهابی" جودوکار مصری که حاضر نشد با "اوری ساسون" جودوکار رژیم صهیونیستی دست دهد، مقایسه کردند و او را روشنفکر و مترقی خواندند.

 

با این حال، کاربران مصری، از انتشار این عکس خشمگین شدند و به ناسزاگویی به بازیکن مصری پرداخته و برخی آن را موجب صلحی واقعی با اسرائیلی ها دانستند.

پس از حرف و حدیث های فراوان، الغباشی به رسانه های مصری اعلام کرد که دربارۀ این عکس یا پرچمی که پشت سر او گرفته اند، چیزی نمی دانست.

  سلفی جنجالی دختر والیبالیست  سلفی جنجالی دختر والیبالیست +عکس

وی افزود: هنوز نمی دانم که این عکس واقعی است یا فوتوشاپ.

 

الغباشی خاطر نشان کرد: درست است که من این عکس را به شیوۀ سلفی گرفتم اما هنگام گرفتن عکس، پشتم به هواداران بود و پرچم را ندیدم، بنابراین نمی دانم که این پرچم در عکس بود یا خیر.

 

این والیبالیست مصری در جریان بازی های المپیک ریو به دلیل حضور در رقابت های والیبال ساحلی با حجاب کامل مورد توجه عکاسان و رسانه های گروهی قرارداشت.

 

دعاءالغباشی

پیش از این، اسلام الشهابی، ضمن خودداری از دست دادن با جودوکار صهیونیست، موجب حرف و حدیث های فراوان شد، تا جایی که کمیته المپیک مصر، ناچار به صدور بیانیه ای شد که در آن، از این اقدام بازیکنِ مصری اعلام بیزاری کند.

نظر شما