شناسهٔ خبر: 14871234 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران:

ضریب اشتغال در اصناف ۲.۲ درصد است

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران گفت: ضریب اشتغال در بخش اصناف ۲.۲ درصد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله صادقی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع فناوران 2 شهرکرد اظهار کرد: اصناف در شرایط خوب اقتصادی سبب رونق و توسعه کشور است و در شرایط رکود نیز یکی از بخش‌های پیش‌رو در اقتصاد است. 

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران عنوان کرد: ضریب اشتغال در اصناف 2.2 درصد است که این امر بیانگر میزان اشتغال فراوان در این بخش است. 

وی بیان داشت: در شرایط رکود، اصناف در ایجاد شغل و توسعه اقتصادی نقش بسزایی دارد و پروژه فناوران 2 شهرکرد که امروز کلنگ‌زنی شد، علاوه بر تسهیل امور در شهرکرد به ویژه در بخش ترافیک و جلوگیری از انواع آلودگی‌ها سبب بهبود خدمات تولیدی و فنی می‌شود. 

صادقی تصریح کرد: در کنار واحدهای صنفی، این مجتمع مراکز خدماتی در قالب زیرساخت ایجاد خواهد شد که کمک فراوانی به استاندارد کردن فعالیت‌های مختلف می‌کند. 

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران گفت: از برنامه‌های محوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش اصناف، سازماندهی صنوف کشور و انتقال صنوف آلاینده به محل‌های مناسب است. 

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز امور اصناف و شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای توسعه بنگاه‌های خرد و کوچک منعقد شده است که امیدواریم در راستای توسعه صنعت و بخش تولید مفید واقع شود. 

انتهای پیام/68011/صا20

نظر شما