شناسهٔ خبر: 14868211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دومین روز از هفته دولت رقم خورد؛

بهره برداری از ۱۵ مورد مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان قروه

قروه- بهره برداری از ۱۵ مورد مسکن شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد شهرستان قروه با اعتبار ۳۸۳ میلیون تومان از جمله برنامه های اجرایی در دومین روز از هفته دولت بود که صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز چهارشنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت پروژه مسکن شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد شهرستان قروه شامل ۱۰ مورد مسکن شهری و ۵ مسکن روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس کمیته امداد قروه با بیان اینکه ۶۵ درصد هزینه های خانوار شامل مسکن است، افتتاح این گونه پروژه ها را از ضروری ترین نیازهای جامعه دانست.

به گفته علیرضا خوشبخت اعتبار هزینه شده برای این ۱۵ مورد مسکن مددجویی ۳۸۳ میلیون تومان بوده که از این میزان ۱۷۵ میلیون تومان آن شامل آورده متقاضی و کمک خیرین و ۲۰۸ میلیون تومان دیگر مختص به اعتبارات کمیته امداد است.      

وی از وجود ۱۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان که فاقد مسکن هستند خبر داد و همت مسئولان و خیران برای تأمین سرپناه این افراد را خواهان شد.  

لازم به ذکر است در این روز پروژه دفتر عملیات اتفاقات برق شهر دلبران با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان با هدف رفع مشکلات مربوط به حوزه برق و نمایندگی اداره ورزش و جوانان در دلبران برای سهولت ارائه خدمات به ورزشکاران این منطقه به بهره برداری رسید.  

نظر شما