شناسهٔ خبر: 14815286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش خواهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش خواهران از سی ام شهریور مصادف با عید سعید غدیر تا دوم مهر ویژه خواهران در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

این مسابقات در هفت رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء ، حفظ 5 جزء، حفظ 2 جزء ، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد.

 

داوطلبان برای شرکت در این مسابقات، می توانند از اول شهریور وتا روز چهاردهم شهریور ماه به سایت دارالقرآن علامه طباطبایی www.dqat.ir مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است داوطلبان رشته‌های قرائت و ترتیل قرآن در صورت اخذ حدنصاب 80 امتیاز از یکصد امتیاز به ترتیب مبالغ چهارصد هزار تومان و سیصد هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

 همچنین حافظان بیست جزء، ده جزء، پنج جزء و دو جزء در صورت اخذ حدنصاب 90 امتیاز از یکصد امتیاز در صحت حفظ، به ترتیب مبالغ چهارصدهزار تومان، سیصد هزار تومان، دویست هزار تومان و یکصد هزار تومان دریافت خواهند کرد. همچنین کلیه حافظان کل قرآن کریم که حدنصاب 90 امتیاز را در صحت حفظ از یکصد امتیاز بیاورند، مبلغ ششصد هزار تومان به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

 

یادآور می شود نفرات اول رشته حفظ کل مبلغ سه میلیون تومان، نفرات دوم مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان و نفرات سوم مبلغ دو میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهندکرد.

 

در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز، نفرات اول مبلغ دو میلیون تومان، نفرات دوم یک و نیم میلیون تومان و نفرات سوم یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

در رشته حفظ ده جزء نیز، نفرات نخست تا سوم به ترتیب مبالغ یک میلیون و پانصد، یک میلیون و دویست و پنجاه و یک میلیون تومان دریافت خواهند کرد.در رشته حفظ پنج جزء نفرات اول تا سوم مبالغ هفتصدو پنجاه هزار ، پانصد هزار و چهارصد هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

همچنین در رشته حفظ دو جزء نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ چهارصد هزار ، سیصد هزار و دویست هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

در رشته قرائت قرآن کریم نیز نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ دو میلیون، یک میلیون وهفتصدو پنجاه هزار و یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

همچنین در رشته ترتیل‌خوانی هم نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبالغ یک میلیون و پانصد ، یک میلیون و دویست و پنجاه و یک میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت می‌کنند.

نظر شما